Nissan Nismo

De AutoExpert   |  7 Decembrie, 2011

Distribuie :

Nissan Nismo

A venit timpul ca şi Nissan sa atace piata auto cu o divizie sport pentru modelele sale de serie, o mişcare similara cu infiintarea gamele de performanta OPC de catre Opel sau a diviziei RS a celor de la Renault. Numele sub care vor defila cele mai furioase maşini Nissan, dar şi versiunile de top ale modelelor nipone cu orientare premium, va fi Nismo.

Aparuta prima data in 1984 şi fiind abrevierea de la Nissan Motorsports, denumirea este foarte cunoscuta fanilor motorsportului, datorita victoriilor obtinute de maşinile japoneze echipate cu motoare provenite de la divizia sport, pe circuitele Campionatului Mondial FIA GT1 sau la cursa de 24 de ore de la Le Mans.

Pina acum, Nismo nu a fost implicat in elaborarea modelelor de serie ale companiei japoneze, cu exceptia unor editii speciale foarte rare, cum ar fi cea bazata pe coupe-urile 370 Z şi GT-R. Strategia Nissan pentru divizia Nismo este, insa, ceva mai complexa decit ar parea la prima vedere.

Pe linga producerea de versiuni complete de performanta, japonezii intentioneaza sa işi extinda gama de piese şi accesorii, in timp ce Nismo va primi un nou sediu general international, la Tsurumi, Yokohama, la debutul lui 2013.

Primul pas spre gama Nismo este reprezentat de conceptul Juke Nismo, prezentat oficial la Salonul Auto Tokyo. Finisat cu culorile obişnuite Nismo, alb perlat cu accente de roşu, Juke Nismo Concept prezinta un kit de caroserie creat de specialiştii in aerodinamica ai Nismo, ale caror abilitati s-au dezvoltat in cadrul perfectionarii caroseriilor maşinilor de curse.

Kit-ul de caroserie al Juke Nismo Concept nu este conceput doar pentru a arata bine , ci şi pentru a avea o eficienta dinamica excelenta. Printre componentele noi se numara bare de protectie fata şi spate mai joase şi modificate, aripi mai late şi praguri laterale.

Motorul turbo cu injectie directa, pe benzina, de 1,6 litri, a fost modificat pentru mai multa putere şi un randament crescut. Habitaclul conceptului a fost, de asemenea, imbogatit de Nismo, prin scaunele de tip scoica imbracate in piele şi a turometrului de culoare roşie.

Consola centrala, de forma unui rezervor de combustibil de motocicleta, a primit un inveliş metalic pentru a sublinia caracterul special al conceptului. Nissan promite ca noile modele Nismo vor ramine la fel de accesibile ca şi celelalte modele ale marcii, singura diferenta fiind facuta placerea condusului.

Recomandate:

(FOTO/VIDEO) Noul Opel Grandland - dimensiuni mai mari și câteva versiuni de motorizări - Photo
Noutăți
(FOTO/VIDEO) Noul Opel Grandland - dimensiuni mai mari și câteva versiuni de motorizări

A doua generație a modelului Opel Grandland a fost prezentată oficial. Crossover-ul va fi disponibil în Europa din toamnă, potrivit informațiilor oferite de Grupul Stellantis.O

Inna
Cât poate costa un BMW M3 din 2002, în realitatea de azi? Are sub 20.000 km parcurși - Photo
Retro
Cât poate costa un BMW M3 din 2002, în realitatea de azi? Are sub 20.000 km parcurși

Un BMW M3 în caroseria E46 a devenit un automobil cu adevărat apreciat de colecționarii auto și nu doar. Să găsești un astfel de exemplar într-o stare impecabilă, este o provocare adevărat

Inna
Atenție, #VITEZA! Rezultatele operațiunii, desfășurate pe tot teritoriul țării - Photo
Sociale
Atenție, #VITEZA! Rezultatele operațiunii, desfășurate pe tot teritoriul țării

Potrivit oamenilor legii, excesul de viteză rămâne a fi principala cauză a producerii accidentelor rutiere la noi în țară. Prin urmare, pentru a preveni încălcările RCR, ofițerii de

Inna