Noul model Acura NSX are un preţ de start de peste 156.000 USD. Crezi că merită?

De Redactor AE   |  21 Decembrie, 2015

Distribuie :

Cel mai aşteptat sportcar din gama producătorului de automobile Honda este fără îndoială modelul NSX. Chiar dacă aceasta a făcut cale lungă, de la primile schiţe pe foaie şi până la producţia în serie, fiind nevoie de ani buni de zile, totuşi fanii mărcii se arată încrezuţi în performanţele maşinii şi sunt dispuşi să mai aştepte puţin până vor putea pune mâna pe un exemplar al acesteia. 

Iar în Statele Unite, această ocazie se va ivi începând cu luna februarie a lui 2016, atunci când dealerul Acura (Honda în USA) va înregistra primile comenzi din parteaclienţilor săi. Însă ştiaţi cât sunt dispuşi să plătească viitorii proprietari ai unui model Acura NSX? Dacă nu, aflaţi că preţul de start al sportivei începe de la 156.000 de dolari, echivalentul a puţin peste 144.000 euro, plus o taxă de 1.800 dolari pentru livrare! Iar această sumă se referă la o versiune de bază a maşinii, însă opţionalele oferite de producător pot ridica costul acesteia la 205.700 de dolari.

Cel dintâi model produs, care va purta cifrele 001 în plăcuţa de identificare a maşinii (VIN COD) va fi vândut în cadrul unei licitaţii organizate de Barrett-Jackson, iar banii astfel colectaţi vor fi donaţi unei clinici pentru copiii, care suferă de afecţiuni ale creierului, din Camp Southern Ground.

Vă amintim că în materie de performanţe Acura NSX se poate lăuda cu un V6 de 3.5 litri care în combinaţie cu alte trei motoare electrice, unul de 47 CP şi celelalte de câte 36 CP, dezvoltă un total de 573 cai putere! Având o greutate totală de 1.725 de kilograme, noul Acura NSX poate prinde prima sută la oră în circa trei secunde (timpul exact încă nu a fost dezvăluit) iar viteza maximă atinsă este de 307 km/h.

Dacă stăm să ne gândim bine, la un preţ de circa 204.000 de dolari, poţi opta deja pentru un Lamborghini Huracan, ale cărui performanţe sunt chiar impresionante, ca să nu mai zic de design sau prezenţă scenică. Zero - o sută în numai 2.9 secunde, motor aspirat natural şi un total de 572 cai putere în versiunea LP 580-2, cu tracţiune pe puntea spate. Mult mai accesibil este Porsche 911 GT3 al cărui preţ abia dacî trece de 130.000 de dolari, dar care cel puţin pe foaie, este un rival destoinic. Măsurând numai 475 de cai putere livraţi roţilor, acesta poate prinde prima sută la oră în 3.1 secunde.

Tu ce alegi?