Nu se vinde şi basta! Acest Rolls-Royce Hyperion a fost scos la vânzare pentru a patra oară

De Pavel   |  19 Septembrie, 2017

Distribuie :

Unică în felul său, decapotabila Rolls-Royce Hyperion, produsă într-un singur exemplar este scoasă la vânzare pentru a patra oară. Dealerul Alain Class Motors, cu sediul în Dubai, vrea să încasă în urma vânzării automobilului 2.000.000 euro.

Hyperion a fost construit în 2008 de către atelierul Pininfarina, având la bază baza modelul Phantom Drophead Coupe, la comanda coleţionarului de maşini Roland Hall. Iar deja în anul 2009 era scoasă la vânzare, din motive necunoscute, contra sumei de 4.5 milioane de euro.

Decapotabila de lux este pusă în mişcare de un motor V12, cu capacitatea cilindrică 6.75 litri, capabil să dezvolte 459 CP şi 710 Nm cuplu motor. Propulsorul este cuplat la o cutie automată cu şase trepte. Accelerarea 0-100 km/h durează 5.7 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h, limitată electronic.

Ca şi oricare Rolls-Roys, Hyperion-ul excelează la capitolul design şi lux. Panourile caroseriei sunt produse din fibră de carbon, portierele au primit inserţii din lemn natural scump iar bancheta este mutată mai în spate pentru a asigura scaunelor din faţă un plus de mişcare în urmă de 400mm. Cabrioletul este înzestrat cu faruri bi-xenon, iluminare LED a grilei radiatorului iar acoperişul pliabil este de tip soft top.

În trecut acest Rolls-Royce Hyperion, a mai fost scos de două ori la vânzare, prima dată în 2012 contra sumei de 2.933.000 euro, şi a doară în 2016 pentru 1.730.000 euro.

Recomandate:

Mustang are un pachet vizual nou, cu ocazia celor 60 ani de la debut - Photo
Noutăți
Mustang are un pachet vizual nou, cu ocazia celor 60 ani de la debut

Constructorul american de automobile a publicat câteva imagini sugestivă, în care dezvăluie noul pachet vizual pregătit pentru Ford Mustang. Astfel, americanii celebrează cei 60 de ani de

Inna
Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul - Photo
Noutăți
Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul

Constructorul italian de automobile a prezentat noua sa identitate de marcă. În acest context, viitoarele modele vor primi un logo revizuit. Logo-ul de fapt nu a fost revizuit substanți

Inna