Peter Schreyer planifică o diferenţiere mai mare între companiile Hyundai-Kia

De AutoExpert   |  8 Aprilie, 2013

Distribuie :

Peter Schreyer planifică o diferenţiere mai mare între companiile Hyundai-Kia

Peter Schreyer se străduie să scrie acum istorie în cealaltă parte a globului. Din 2006, Schreyer încearcă să schimbe faţa constructorului coreean Kia, iar din decembrie 2012 are îndatorirea de a ghida întreg grupul Hyundai-Kia către succes. Proaspăt înscăunat în funcţia de preşedinte al grupului sud-coreean şi văzut ca omul de care ascultă ambele birouri de design Hyundai şi Kia, Schreyer are planuri mari pentru cele două branduri, pe care speră să le diferenţieze complet în următorii ani.

Decizia vine după ce Kia, care era privit ca un brand abordabil şi sportiv, începe să câştige teren şi să ameninţe produsele Hyundai, mai rafinate şi globale. Dacă la Kia a reuşit să schimbe faţa întregii game, abordând o grilă frontală nouă şi blocuri optice cu aspect sportiv, Schreyer va avea mai mult de lucru la Hyundai. Cu toate acestea, primele eforturi în definirea unei direcţii de design au fost deja depuse, conceptul HND-9, expus la salonul Auto de la Seoul, luna trecută, fiind o oglindire a ceea ce vom vedea în viitor.

”Rolul meu la Hyundai este acela de a găsi o direcţie de design nouă, mult mai bine definită. Nu sunt aici să repar lucruri, ci să ajut la conturarea lor. Numirea mea în funcţia de supervizare a ambelor birouri de design nu are de a face cu slăbiciunea unui anume brand, în speţă Hyundai. Dimpotrivă, Hyundai s-a descurcat chiar foarte bine, însă are nevoie de ajutor pentru a merge mai departe. E nevoie de un limbaj mult mai evoluat decât actualul Fluidic Sculpture”, a declarat Schreyer. Tot el a precizat că vrea să traseze o diferenţă clară între cele două companii.

Schreyer foloseşte ca exemplu Audi şi Volkswagen – două branduri reunite sub cupola aceluiaşi grup auto, dar diferite, fără un pericol iminent de a-şi canibaliza vânzările. ”Să ne uităm ca exemplu la actualele hatchback-uri Golf şi A3. Au aceeaşi platformă, au aproximativ aceleaşi dimensiuni, concurează în acelaşi segment, dar sunt maşini complet diferite. Clientul care cumpără un Golf nu va cumpăra niciodată un A3 şi invers.”

Schreyer a recunoscut că, în prezent, nu are un plan concret pentru a transpune această idee de diferenţiere în realitate. ”Am început acest proiect abia acum. Sunt în această funcţie de numai două luni. Am nevoie să îmi acordaţi puţin timp pentru a mă gândi la soluţii de viitor”, a declarat Schreyer, care susţine şi că există ADN pentru o identitate puternică.

Recomandate:

Transformare istorică: Golf 9, primul model electric dezvoltat cu ajutorul Rivian - Photo
Noutăți
Transformare istorică: Golf 9, primul model electric dezvoltat cu ajutorul Rivian

Volkswagen Golf se pregătește să intre într-o nouă eră odată cu generația a noua, care va fi lansată în 2029. Pentru prima dată în istoria modelului, Golf 9 va fi oferit exclusiv cu

Inna
(FOTO) Peste 50 de locuri publice de parcare vor fi amenajate în sectorul Buiucani - Photo
Sociale
(FOTO) Peste 50 de locuri publice de parcare vor fi amenajate în sectorul Buiucani

În zona străzii Codrilor, 10, sectorul Buiucani, se amenajează peste 50 de locuri publice de parcare, pe locul unde anterior au fost evacuate 30 de garaje. În paralel, se lucrează la amena

Inna
Fără rânduri la ghișee! ASP anunță un serviciu nou: vânzarea-cumpărarea online a vehiculelor - Photo
Sociale
Fără rânduri la ghișee! ASP anunță un serviciu nou: vânzarea-cumpărarea online a vehiculelor

Începând cu 29 noiembrie 2024, cetățenii Republicii Moldova pot efectua tranzacții de vânzare-cumpărare a vehiculelor online, fără a mai fi necesară deplasarea la subdiviziunile de &

Inna
Volkswagen Tayron intră pe linia de asamblare! SUV-ul care va înlocui Tiguan Allspace - Photo
Noutăți
Volkswagen Tayron intră pe linia de asamblare! SUV-ul care va înlocui Tiguan Allspace

Volkswagen a dat startul oficial producției noului său SUV de clasă medie, Tayron, care va înlocui modelul Tiguan Allspace în portofoliul mărcii germane. Fabrica din Wolfsburg, unde sunt a

Inna
435 CP, fibră de carbon și doar 300 de exemplare: Supra A90 Final Edition, un omagiu al performanței - Photo
Noutăți
435 CP, fibră de carbon și doar 300 de exemplare: Supra A90 Final Edition, un omagiu al performanței

Toyota Supra se pregătește să-și încheie povestea actualei generații cu stil, odată cu lansarea ediției speciale A90 Final Edition. Această versiune exclusivistă, disponibilă doar pe piețele din

Inna
Str. Moara Roșie intră în reabilitare totală! Primăria promite un drum durabil - Photo
Sociale
Str. Moara Roșie intră în reabilitare totală! Primăria promite un drum durabil

Primarul general al Chișinăului, Ion Ceban, a anunțat că au început lucrările de reabilitare a străzii Moara Roșie, o arteră importantă din sectorul Râșcani aflată într-o stare avans

Inna
Nostalgie pe patru roți: BMW recreează mașina iconică din Need for Speed - Photo
Noutăți
Nostalgie pe patru roți: BMW recreează mașina iconică din Need for Speed

Un moment de neuitat pentru fanii Need for Speed și ai BMW: modelul legendar M3 GTR E46 din jocul Most Wanted a fost recreat în realitate, exact așa cum arată în versiunea virtuală. Aceast

Inna