Porsche 918 Spyder - prototipul a început testele pe pista de la Nardo

De AutoExpert   |  22 Martie, 2012

Distribuie :

Porsche 918 Spyder - prototipul a început testele pe pista de la Nardo

Porsche a anunţat că prototipul viitorului său supercar 918 Spyder a început deja testele oficiale. Constructorul din Stuttgart începe perioada de testare pe pista din Nardo, acolo unde marile case de tuning testează viteza maximă a modelelor lor.

Porsche susţine că în prezent nu există decât trei prototipuri ale viitorului 918 Spyder. Toate sunt echipate cu un motor V8 pe benzină de 4.6 litri şi 578 de cai putere, asistat de două unităţi electrice. Două motoare electrice + un V8 = 800 de cai putere.

Primul propulsor cu zero emisii este ascuns în interiorul transmisiei automate cu şapte rapoarte şi livrează 122 de cai putere. Cel de-al doilea oferă 109 cai putere şi este poziţionat pe axa frontală. Motorul cu ardere internă şi cele două ajutoare ecologice ale sale garantează un total de 800 de cai putere şi un cuplu motor de 749 Nm, valoare ce poate urca până la 948 de Nm atunci când este activată funcţia overboost.

Şi pentru ca pachetul să fie unul extrem de competitiv, 918 Spyder vine cu o structură din fibră de carbon, ce cântăreşte doar 220 de kilograme. Graţie acestei, masa totală a viitorului 918 Spyder va însuma 1680 de kilograme.

Puterea generoasă şi masa redusă vor face ca versiunea de serie să poată accelera de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 3 secunde. Viteza maximă se va opri şi ea undeva departe, la aproape 325 de km/h.

26 de kilometri autonomie electrică.

Porsche nu va neglija nici eficienţa supercarului. Sub caroserie se va afla o baterie litiu-ion de 6.9 kWh, capabilă să garanteze o rulare exclusiv electrică pe o distanţă de 26 de kilometri. Mai mult, Porsche 918 Spyder poate atinge 145 de km/h folosindu-se doar de cele două motoare electrice. Bateria se poate încărca în doar 3 ore, însă inginerii Porsche vor să găsească o soluţie care să permită încărcarea bateriei în doar 20 de minute de la o priză normală de 220 V.

Toate informaţiile oficiale vor fi disponibile abia anul viitor, când Porsche va dezvălui noul 918 Spyder în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Recomandate:

Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere - Photo
Sociale
Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere

Săptămâna trecută, constructorii sud-coreeni au anunțat o rechemare masivă, care afectează peste 200.000 de vehicule electrice. Potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului

Inna
Toyota Celica, aproape de o revenire istorică: ce știm până acum - Photo
Noutăți
Toyota Celica, aproape de o revenire istorică: ce știm până acum

Toyota Celica, legendarul coupe japonez de performanță, ar putea reveni pe piață în viitorul apropiat. Potrivit publicației japoneze Best Car, Hiroki Nakajima, director de tehnologie al Toyota,

Inna
LEGO aduce Formula 1 în seria Speed Champions: seturi de construcție pentru fiecare echipă - Photo
Life Style
LEGO aduce Formula 1 în seria Speed Champions: seturi de construcție pentru fiecare echipă

Fanii LEGO și pasionații de Formula 1 au motive de bucurie! Începând cu 1 martie 2025, LEGO va lansa o serie exclusivă de seturi de construcție, dedicate monoposturilor din Formula 1. Pent

Inna
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului - Photo
Sociale
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului

Vânzările de mașini noi în Europa au înregistrat o creștere simbolică de doar 0.1% în octombrie, potrivit Asociației Constructorilor Europeni de Automobile. În total, au

Inna
Volkswagen renunță la garanția locurilor de muncă: decizii radicale pentru reducerea costurilor - Photo
Sociale
Volkswagen renunță la garanția locurilor de muncă: decizii radicale pentru reducerea costurilor

Volkswagen trece printr-o criză fără precedent de la scandalul Dieselgate, fiind nevoită să ia măsuri drastice pentru a-și reduce costurile operaționale. Thomas Schafer, directorul general al mărcii g

Inna
Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7 - Photo
Noutăți
Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7

Volkswagen Polo își păstrează locul în gama producătorului german, pregătindu-se pentru o actualizare importantă în 2025. Deși zvonurile despre o posibilă retragere de pe piață au lu

Inna