Porsche se pregăteşte pentru cel mai lung test-drive de 20.000 de km!

De Redactor AE   |  24 Aprilie, 2015

Distribuie :

Piloţii de teste Porsche şi-au propus să bată două noi recorduri mondiale, parcurgând un trase de peste 20.000 de kilometri în mai puţin de 11 zile! Astfel cei trei aventurişit vor porni din cea mai îndepărtată localitate din nordul Europei iar destinaţia va fi cea mai îndepărtată localitate din sudul Africii!

La volanul SUV-ului Porsche Cayenne, special dotat şi modificat pentru condiţiile dure climaterice dar şi de drum, trei bărbaţi originari din Africa de Sud, Germania şi Danemarca vor porni în data de 2 mai an curent, într-o nouă tentativă de a înfrânge limitele.

Longest 3

Mai multe detalii puteţi afla accesând linkul http://thelongestdrive.net/, iar dacă vreţi să vedeţi prin ce au avut de trecut echipa Porsche în expediţia de anul trecut, atunci vă invită, să daţi play mai jos! Vizionare plăcută!

Recomandate:

Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna