Primele imagini oficiale cu conceptul Lamborghini Egoista

De AutoExpert   |  8 Mai, 2013

Distribuie :

Primele imagini oficiale cu conceptul Lamborghini Egoista

Italienii de la Lamborghini au sărbătorit 50 de ani de existenţă a mărcii aşa cum ştiu ei mai bine – prin extravaganţă. Ca şi cum modelul ultraexclusivist Veneno nu ar fi fost suficient pentru marcarea unei jumătăţi de secol de Lamborghini, italienii din Sant’Agata Bolognese au creat un nou concept, denumit Egoista. De ce Egoista? Aflaţi în continuare.

Conceptul Lamborghini Egoista a fost dezvăluit în timpul petrecerii private de aniversare a 50 de ani de existenţă a mărcii italiene din Sant’Agata Bolognese. Şi nu ne putem ascunde după deget aici – arată extraordinar, exact aşa cum ar trebui să arate un Lamborghini. Se vede de la o poştă evoluţia mărcii, cu modele nebune precum Countach, Diablo şi Veneno adăugate în ecuaţie.

Şi dacă Veneno avea un design inspirat din avioanele de vânătoare, conceptul Egoista e inspirat dintr-un elicopter Apache, iar această legătură devine evidentă atunci vedem că geamul care protejează interiorul de intemperii se ridică pentru a lăsa şoferul să intre în maşină. Adică maşina asta nu are uşi. Şi, până la urmă, de ce ar avea, fiindcă şoferul e singurul om care are loc înăuntru. De aici şi numele Egoista.

Conceptul a fost desenat de Walter De Silva, care a spus despre creaţia sa că „reprezintă hedonismul dus la extrem, este o maşină fără compromisuri, într-un cuvânt: egoista (egoist)”.

Mai exact, această maşină se adresează bogaţilor lumii care vor să se bucure singuri de maşinuţa lor şi să se laude prietenilor petrolişti că şi-au cumpărat un elicopter pentru şosea.

E drept, la fel ca Veneno – care are la bază un Aventador, nici Egoista nu este o maşină complet nouă, fiindcă are la bază mezinul familiei – Gallardo. Sub capota din spatele cockpitului stă un V10 de 5,2 litri care dezvoltă 600 CP, cu 40 CP mai mult decât un Gallardo LP 560 de serie.

Interiorul este îmbrăcat aproape complet în piele, iar piesa centrală este reprezentată de un head-up display, asemenea avioanelor de vânătoare. Când vine vorba despre urcarea şi coborârea şoferului din maşină, nebunia Lamborghini intră din nou în scenă. Mai exact, el trebuie să scoată volanul şi să-l pună pe bord, să deschidă acoperişul şi să se ridice în picioare. Apoi, trebuie să pună un picior într-un anumit loc din partea stângă a cockpitului, să se rotească 180 de grade şi abia apoi poate să păşească pe pământ. Imaginaţi-vă cum ar arăta un om de afaceri cu un costum de 10.000 de euro făcând asta. Sau o doamnă cu o rochie lungă. Nu e prea frumos. Dar nici Countach nu a fost o victorie a ergonomiei, aşa că de ce ar fi Egoista?

Spre deosebire de Veneno, care a ajuns până la urmă în mâna câtorva norocoşi, Lamborghini Egoista va rămâne doar un concept. Sau, după cum au scris italienii în comunicatul oficial, „Egoista e emoţie pură, Never Never Land, ceva ce nimeni nu poate să deţină vreodată şi care va rămâne întotdeauna un vis, pentru toată lumea”.

Recomandate:

Nu parcați mașinile în preajma arborilor! SHS a emis Cod Galben de vânt - Photo
Noutăți
Nu parcați mașinile în preajma arborilor! SHS a emis Cod Galben de vânt

Serviciul Hidrometeorologic de Stat a emis, pentru mâine, alertă meteo. În intervalul orelor 06:00 - 18:00, se prevăd intensificări ale vântului. Pe tot teritoriul țării,&nb

Inna
Audi merge contra curentului: „Viitorul aparține mașinilor electrice” - Photo
Noutăți
Audi merge contra curentului: „Viitorul aparține mașinilor electrice”

Directorul general al Audi, Gernot Döllner, consideră că tranziția către electromobilitate este inevitabilă și că vehiculele electrice reprezintă cea mai avansată soluție pentru reducerea emisiil

Inna
Primul model din seria Neue Klasse, BMW iX3, va fi asamblat la uzina din Ungaria - Photo
Noutăți
Primul model din seria Neue Klasse, BMW iX3, va fi asamblat la uzina din Ungaria

Noul BMW iX3 va intra pe linia de asamblare, la finalul lunii octombrie. Primul model din era Neue Klasse va fi asamblat la uzina din Debrecen, Ungaria. Lansarea pe piață a noului model este

Inna
„Pe fondul semnalelor foarte bune”, Tesla vrea să mărească producția la fabrica sa din Germania - Photo
Noutăți
„Pe fondul semnalelor foarte bune”, Tesla vrea să mărească producția la fabrica sa din Germania

Tesla va mări producția la fabrica din Germania. Decizia va fi aplicată până la sfârșitul anului curent. Potrivit declarațiilor făcute de șeful uzinei, decizia de a mări producția

Inna
Producția lui Nissan Leaf, afectată de aprovizionarea cu baterii. Se vor produce mai puține exemplare decât era planificat - Photo
Noutăți
Producția lui Nissan Leaf, afectată de aprovizionarea cu baterii. Se vor produce mai puține exemplare decât era planificat

Producția electricului Nissan Leaf a fost redusă. Decizia vine în urma întârzierii în aprovizionarea cu baterii. Producția noului model electric Nissan a fost ajustată

Inna
Șoferul unui Citroen a decedat, după ce ar fi provocat un accident rutier. Poliția: i s-ar fi făcut rău și a pierdut controlul - Photo
Accidente
Șoferul unui Citroen a decedat, după ce ar fi provocat un accident rutier. Poliția: i s-ar fi făcut rău și a pierdut controlul

Un bărbat de 62 de ani a decedat, în timp ce două femei au ajuns la spital. Tragedia a avut loc în urma unui accident rutier, care s-a produs în localitatea Costești, raionul Ialoven

Inna