Range Rover ocupă locul de frunte în topul mărcilor cu cei mai fideli cumpărători

De Redactor AE | 27 Ianuarie, 2016
În țările civilizate, acolo unde nu discount-ul dictează decizia de cumpărare, se întocmesc rapoarte privind fidelitatea unui client față de brand sau mașină. Forbes și Experian Automotive tocmai au întocmit un top al mașinilor care reușesc să își păstreze clienții aproape.
Fidelitatea este o calitate extrem de apreciată și în lumea auto, însă nu toți producătorii se pot lăuda cu clienți care se întorc mereu în showroom. Iar printre aceştia cea mai mare rată de retenție o au clienții mărcii Subaru: 67.7% dintre proprietarii unui Subaru ar înlocui mașina doar cu un alt Subaru! Iar în topul întocmit de Forbes și Experian Automotive au fost incluse mașini care au o rată de retenție de peste 40% pentru clienții lor.
1. Range Rover. Rata de retenţie 48.2%
2. Mercedes-Benz S-Class. Rata de retenţie 46.6%
3. Linkoln MKZ. Rata de retenţie 44.8%
4. Mercedes Sprinter. Rata de retenţie 44.8%
5. Nissan Leaf. Rata de retenţie 44%
6. Dodge Ram 1500. Rata de retenţie 42.9
7. Lexus RX350. Rata de retenţie 42.7%
8. Hyundai Genesis. Rata de retenţie 42.5%
9. Kia Soul. Rata de retenţie 42%
10. Subaru Forester. Rata de retenţie 41.1%
sursa: automarket.ro