Roadster-ul GT86/FR-S

De AutoExpert   |  11 Aprilie, 2012

Distribuie :

Roadster-ul GT86/FR-S

În Statele Unite ale Americii, Toyota comercializează diverse modele sub brandul Scion. Indiferent de emblemă - cel puțin, la ora actuală - nu este oferită o versiune decapotabilă a modelului GT86. Totuși, asta nu a fost o problemă pentru Cartel Customs, o companie din California care este specializată în proiectarea și asamblarea unor forme noi pentru mașini și motociclete.

Cartel Customs a realizat un roadster pe baza coupé-ului FR-S (versiunea pentru americani a modelului GT86) special pentru un eveniment automobilistic desfășurat în Long Beach, California.

Modelul păstrează motorul de 2.0 litri care oferă 200 CP și este cuplat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte, dar dispune de mai multe elemente schimbate pentru îmbunătățirea performanțelor. De asemenea, au fost schimbate suspensiile, sistemul de evacuare și ambreiajul.

În privința aspectului exterior, pe lângă decuparea acoperișului, cei de la Cartel Customs au modificat discret capota și au adăugat un eleron din fibră de carbon. Acest material este întâlnit și sub forma unor inserții la interior. Panourile portierelor au trecut printr-un proces serios de transformare, instrumentarul a fost instalat în mijloc pe planșa de bord, care dispune acum doar de strictul necesar pentru competiții. Pedalierul sportiv și barele de protecție vin să sublinieze acest lucru.

Momentan, nu a fost anunțat faptul că GT86/FR-S ar putea fi produs și într-o variantă decapotabilă, dar asta nu ne împiedică să te întrebăm dacă ți-ar plăcea să vezi un astfel de model produs în serie, nu doar într-un singur exemplar.

Recomandate:

Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie - Photo
Noutăți
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie

Mitsubishi a dezvăluit primele informații și fotografii oficiale cu noua generație Eclipse Cross, un model care marchează o schimbare majoră în istoria mărcii. SUV-ul va fi disponibil exclu

Inna
EES devine obligatoriu. Moldovenii și alți cetățeni non-UE vor fi fotografiați și li se vor lua amprente la granița cu România - Photo
Noutăți
EES devine obligatoriu. Moldovenii și alți cetățeni non-UE vor fi fotografiați și li se vor lua amprente la granița cu România

România va introduce EES (Entry/Exit System), începând cu 12 octombrie curent. Acesta este noul mecanism digital de verificare a persoanelor care trec frontiera externă a Spațiu

Inna
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin - Photo
Sociale
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin

Traficul rutier pe str. Nicolae Costin va fi parțial suspendat. Măsura va afecta circulația pe tronsonul cuprins între străzile Ion Pelivan și Liviu Deleanu, până pe 30 septembrie curent.

Inna
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului - Photo
Sociale
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului

În 2025, statul a pus la dispoziția Administrației Naționale a Drumurilor (AND) un buget de aproximativ 2.7 miliarde de lei pentru lucrări de întreținere și reparație a drumurilor național

Inna
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac - Photo
Accidente
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac

Șoferul unui Honda jazz a derapat de pe traseu și apoi s-a izbit violent într-un copac. Accidentul a avut loc pe traseul Ungheni - Nisporeni, în dimineața zilei de 17 septembrie. 

Inna
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor - Photo
Noutăți
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor

Mercedes reintroduce butoanele fizice în modelele sale. Oficialii constructorului german au recunoscut că butoanele fizice sunt mai eficiente, decât comenzile tactile. În ul

Inna