Sacul cu jucării de la Citroën

De AutoExpert   |  29 Februarie, 2012

Distribuie :

Sacul cu jucării de la Citroën

Pentru salonul care va debuta săptămâna viitoare la Geneva, Citroën are pregătite nu mai puțin de 5 DS-uri. Pe lângă vedeta DS4 Racing Concept, Citroën îl va dezveli și pe DS5 Hybrid4, primul hibrid Diesel de la Citroën. Celelalte DS-uri pregătite de francezi pentru Salonul Auto sunt DS4 și DS5 Paris Rendez-vous și varianta dedicată pilotului auto Sébastien Loeb, DS3 S. Loeb. Având peste 180.000 de DS-uri vândute, Citroën își răsfață clienții și lansează clubul exclusivist Citroën DS PRIVILÈGE.

Pe piața mașinilor mari, Citroën îi aruncă în luptă pe noul C4 Aircross și pe Berlingo Multispace, dar se gândește și la "mezinii" C1 și C3 care primesc restilizări.

Dacă empatizezi cu cei care numără gramele de noxe emise de mașină, avem surprize și pentru tine. Nu noi, evident, ci Citroën. Ei bine, francezii au reușit să reducă media de emisie a modelelor sale cu 5g/ km, față de anul trecut, grație motoarelor hibride diesel, a celor electrice sau a tehnologiei e-HDi. De asemenea, Citroën promite că achiziționarea unei mașini electrice nu ți se va mai părea un lux, grație lansării noului Citroën C-Zero, la un preț rezonabil. Cât de rezonabil, nu știm încă.

Tot la Geneva, Citroën lansează conceptul Tubik, special creat pentru tine şi prietenii tăi. Mai exact, dacă vrei să te plimbi prin țară, sau în afara ei, cu un grup de 8 prieteni, Tubik-ul o să-ţi vină ca uns. Dacă la exterior, Tubik-ul o să te trimită cu gândul la o dubiță clasică, la interior treaba stă altfel. Aici grupul de design de la Citroën îți dă mână liberă și îți permite să te joci cu scaunele după cum dorești, transformându-l pe Tubik fie într-un fel de lounge, fie într-un veritabil dormitor. În condițiile astea, succes în a găsi un şofer. Mai ales pe drumurile patriei.

Am sărit cu repeziciune de la SUV-uri la concepte, de la cai putere la electrice, încât am omis să menționăm poate cel mai important aspect: Siguranța. În acest scop, Citroën vine cu sistemul eTouch. Având alt nume, dar aceeași utilizare ca sistemul de pe "olteanul" B-Max, eTouch apelează automat linia de urgență a țării în care te afli în cazul unui accident și oferă informațiile necesare.

În concluzie, Citroën are cu ce să ne încânte la Geneva. Fie că e vorba de mașini de raliu sau dubițe-dormitor, noi le vom analiza cu atenție și te vom ține la curent cu ele.

Recomandate:

Cât poate costa un BMW M3 din 2002, în realitatea de azi? Are sub 20.000 km parcurși - Photo
Retro
Cât poate costa un BMW M3 din 2002, în realitatea de azi? Are sub 20.000 km parcurși

Un BMW M3 în caroseria E46 a devenit un automobil cu adevărat apreciat de colecționarii auto și nu doar. Să găsești un astfel de exemplar într-o stare impecabilă, este o provocare adevărat

Inna