Se vinde Porsche-ul lui Bill Gates

De AutoExpert   |  23 Mai, 2012

Distribuie :

Se vinde Porsche-ul lui Bill Gates

Maşina în care fondatorul Microsoft a obţinut cele mai multe amenzi pentru viteză excesivă va face obiectul unei licitaţii. Vezi cât va costa coupe-ul de 300 CP, din 1979.

Iată încă o maşină celebră, pe care un norocos va putea să pună mâna ca urmare a unei licitaţii. De data aceasta, însă, nu avem de-a face cu o maşină celebră datorită apariţiei în vreo producţie hollywoodiană, ci datorită posesorului ei.

Porsche-ul 911 Turbo din imagini este maşina în care Bill Gates, fondatorul Microsoft, a adunat cele mai multe amenzi pentru depăşirea vitezei legale şi chiar câteva zile de arest din această cauză. Maşina a fost cumpărată de faimosul ei proprietar în 1979 şi se poate lăuda cu 300 CP, scoşi dintr-un motor de 3,3 litri.

Viteza maximă pe care coupe-ul o poate atinge este de 265 km/h, iar sprintul de la 0 la 100 km/h nu va necesita mai mult de 5,4 secunde. Nişte cifre de invidiat pentru o maşină cu o vârstă de-a dreptul venerabilă.Tot venerabilă, dar într-un sens cât se poate de pozitiv, este şi valoarea afişată de kilometraj: 130.500 km.

Porsche-ul este acum în proprietatea unui austriac dispus, se pare, să-şi ia adio de la sportiva germană.Preţul de la care va începe licitaţia este de 15.000 euro, dar experţii estimează că maşina va fi foarte uşor vândută cu 50.000 euro. Totuşi, nu se spune nimic de vreo despăgubire în caz de amendă pentru viteză prea mare.

Recomandate:

Skoda lansează versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe - Photo
Noutăți
Skoda lansează versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe

Skoda lansează oficial versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe. Modelul aduce îmbunătățiri semnificative în materie de performanță, design și

Inna
UE oferă un nou termen-limită industriei auto: reducerea emisiilor de CO2 amânată până în 2027 - Photo
Sociale
UE oferă un nou termen-limită industriei auto: reducerea emisiilor de CO2 amânată până în 2027

În urma unei decizii adoptate recent de Parlamentul European, constructorii auto vor avea timp până la sfârșitul anului 2027 pentru a se conforma obiectivelor intermediare de reducer

Inna