Totul se începe cu Varta!
De AutoExpert | 26 Februarie, 2013
Totul se începe cu Varta!
Varta are o reţea de fabrici amplasate în mai multe ţări din lume, cea mai mare fiind uzina din Zwikau, Germania, unde a şi fost invitată redacţia Auto Expert pentru a fi prezentă la rebrandingul unicei companii producătoare de baterii pentru automobilele echipate cu tehnologia „Power Frame” şi sistemul AGM Start / Stop.
Noul logo, un design de produs nou şi site-ul de brand nou pe internet sunt prezentate ca parte a unei campanii pan-europeană, sloganul căreia este „Totul începe cu VARTA”.
Această campanie este o investiţie în viitor a specialiştilor de la Johnson Controls: pe piaţă, care a suferit schimbări majore de-a lungul ultimilor ani, marca VARTA se prezintă drept modernă şi inovatoare. Sloganul „Totul începe cu VARTA” exprimă o poziţie de „lider a pieţii” prin intermediul bateriilor de pornire şi accentuează încrederea profundă a clienţilor şi partenerilor săi de afaceri.
Cu peste 125 de ani de experienţă şi numeroase victorii în testele comparative, de exemplu, într-un test de baterii, realizat cu participarea clubului auto german ADAC şi a institutului independent german, specializat în examinarea şi analiza comparativă a bunurilor de larg consum Stiftung Warentest, ale cărui rezultate au fost recent publicate, VARTA se bucură de încrederea profundă - atât în sectorul de echipamente originale, cât şi în sectorul de piese de schimb. Peste 80% din producătorii auto folosesc sistemul Start/Stop, printre care BMW, VW, Mercedes-Benz, GM, Toyota etc. „VARTA este o tehnologie de frunte şi fiabilitate ridicată. Acest mesaj conţine ceea ce dorim să exprimăm prin noul logo şi prin sloganul „Totul începe cu VARTA”, - explică Joseph Hufmann, Directorul Regional Varta în Europa de Est şi CSI.
Campaniei în mass-media - cea mai amplă din istoria companiei, i s-a dat startul pe 17 ianuarie în Europa în 20 de ţări şi va ajunge la mai mult de cinci milioane de utilizatori.
Designul de produs nou exprimă calitatea brandului. "Acum, bateriile noastre pot fi mai uşor distinse una de alta, mult mai uşor recunoscute. Logo-ul PowerFrame pe baterie indică faptul că clienţii le cumpără pentru cea mai bună calitate ", - a mai adăugat Joseph Hufmann.
În anul 2001, VARTA a dat startul producţiei acumulatoarelor cu tehnologia AGM, Absorbent Glass Mat (absorbant din fibre de sticlă). Începând cu 600.000 unităţi de baterii produse în ianuarie 2002, VARTA a ajuns în prezent la capacitatea de producţie egală cu 4,2 mln. de unităţi.
Merită menţionat şi faptul că VARTA este prima care a demarat programul EcoSteps – lider în reciclarea acumulatoarelor uzate, făcând parte din organizaţia mondială World Wildlife Fund (WWF).