Tuning Range Rover
De AutoExpert | 6 Decembrie, 2011
Tuning Range Rover
Pornind de la versiunea Supercharged, echipata cu un propulsor V8 supraalimentat de cinci litri si 510 cai putere, cei de la Hamann au adaugat o noua unitate de control, respectiv un nou sistem de evacuare cu patru tobe de esapament, rezultand astfel un plus de 20 cai putere. Mai mult de atat, pe langa cei 530 CP de care dispune acum, super-SUV-ul britanic se bucura si de prezenta a 660 Newton-Metri. Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 km/h a coborat pana la pragul celor sase secunde, in timp ce viteza maxima a urcat pana la bariera celor 227 km/h.
In ceea ce priveste aspectul exterior, ultima creatie a celebrei companii germane de tuning se remarca printr-un nou body kit, ce aduce cu sine o doza extra de agresivitate. Mai exact, lista cu modificari estetice cuprinde un spoiler fata complet redesenat, dotat cu multiple prize de aer si LED-uri pozitionate orizontal. In partea din spate, spoilerul a fost inzestrat cu un nou design, ornamentele sistemului de evacuare bucurandu-se acum de o pozitionare centrala. Tot la nivelul partii spate remarcam si aparitia unui eleron pentru plafon.
In cele din urma, noul Range Rover 5.0 V8 Supercharged iese in evidenta si prin extensiile pentru aripi, 'legate' de un set de praguri laterale cu aspect dinamic. Atingerea finala este data de jantele forjate pe 22 inci, incaltate cu pneuri de inalta performanta ce masoara 295/35R22.
Asa cum era de asteptat, viitorii clienti pot opta si pentru numeroase imbunatatiri interioare, pachetul cu bunatati cuprinzand insertii de piele, accente de alcantara, ornamente din lemn sau fibra de carbon si nu numai.