Unii zic că ar fi trebuit să ajungă în muzeu, însă a fost scos la vânzare. Iată cu cât se vinde acest GT-R V-SPEC II

De Redactor AE   |  7 Septembrie, 2019

Distribuie :

Este una dintre cele mai populare mașini sport ale anilor 90, a dat naștere unui cult întreg și pe deasupra se prezintă cu o listă lungă de modificări! Acest Nissan GT-R R32 V-SPEC II își caută o nouă casă acum.

Ca să înțelegeți de ce este atât de rar întâlnit aflați că Nissan Skyline GT-R R32 a fost construit cu Grupa A în minte. Producția în serie a început doar pentru că era nevoie de cel puțin 500 de modele construite și vândute publicului larg, pentru a putea intra în curse.

Iar pe lângă asta, au existat și versiuni speciale ca Nismo (560 de unități), N1 (245 bucăți), V-SPEC (1396 modele) și V-SPEC II (1306 exemplare). V-SPEC pec vine de la Victory SPECification, adică un model construit în cinstea victoriei GT-R-ului în Grupa N și Grupa A. Un asemenea model se diferenția și prin câteva îmbunătățiri tehnice, nu doar abțibilduri sau careva elemente de decor.

Primile modele Skyline GT-R V-Spec II au fost introduse lumii în ziua de 14 februarie 1994. În total au fost produse în jur de 43.937 de exemplare GT-R R32.

Mașina din imagini, este echipată cu un motor RB26DETT, unul din cele numai 200 de propulsoare asamblate manual de către inginerii Nismo, la uzina Omori (2009). Iar asta înseamnă că sunt și îmbunătățiri ca bobine de inducție mai performante, sensor MAF, injectoare de pe R35, sistem de evacuare complet din titan FGK, admisie SARD, la care se adaugă suspensia Ohlins și frânele Brembo oferite standard pe un V-SPEC II.

Șoferul va avea de lucrat cu o transmisie manuală în cinci trepte care distribuie puterea motorului către sistemul de tracțiune integrală ATESSA, dezvoltat de Nissan special pentru acest model.

La nivel de exterior/interior, găsim o buza față din carbon, jante Volk Racing TE37 SL, tapițerie din pielea neagră cu cusuturi roșii, nuca schimbătorului de viteze NISMO, volan MOMO și un sistem de climatizare preluat de pe GT-R R34.

Prețul? În jur de 125.000 de dolari!