Va urma un val de constrângeri? Șeful IGP a cerut să i se prezinte soluții, după accidentul cu A8-ul și șoferul beat

De Redactor AE   |  10 August, 2020

Distribuie :

După accidentul tragic de la Ștefan Vodă, în care șoferul unui Audi A8 (din nou acest model) a distrus trei mașini și a rănit 13 persoane, autoritățile au venit cu o reacție, pe Facebook...

Sergiu Paiu, șeful Inspectoratului General al Poliției, le-a cerut conducătorilor subdiviziunilor să vină cu soluții viabile pentru prevenirea unor astfel de accidente, în termen de 7 zile. Despre acest lucru aflăm chiar din postarea sa de pe Facebook. Totodată dnul Paiu a mai precizat că șoferii băuți la volan se comportă ca niște smecheri, neglijând regulamentul circulației rutiere. Poate a funcţionat o dată, la unii funcționează ani la rând, până la momentul când ajung schilodiți în scaunul cu rotile, sau și mai grav. 

Greu de spus ce măsuri mai exact ar putea întreprinde poliția, având în vedere că și până acum au fost depistați conducători auto în stare de ebrietate la volan, iar numărul lor, statistic vorbind, nu este deloc în descreștere. Va urma un nou val de verificări, mai multe mașini cu radare dislocate pe drumurile naționale, amenzi mai drastice, sau filtre?

De ce situația nu cunoaște îmbunătățiri și care ar fi de fapt o soluție cu adevărat eficientă? Așteptăm opiniile dvs în comentariile la acest subiect!

În dimineața zilei de ieri, 9 august, un șofer în vârstă de 37 de ani, cu o alcoolemie de 0,62 mg/l alcool pur în aerul expirat, la volanul unui Audi înmatriculat în Elveția, a provocat un teribil accident pe traseul Chișinău-Ștefan Vodă, care s-a soldat cu mai multe victime. Ulterior, șoferul a fost reținut pentru 72 de ore.

INSP a publicat sinteza de weekend: sute de încălcări depistate de oamenii legii
Bilanțul e într-adevăr îngrijorător
AutoExpert
Un microbuz de rută s-a răsturnat în urma unui accident grav la Ștefan Vodă: 11 răniți au fost spitalizați de urgență
Șoferul vinovat era în stare de ebrietate
AutoExpert

 

Recomandate:

Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7 - Photo
Noutăți
Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7

Volkswagen Polo își păstrează locul în gama producătorului german, pregătindu-se pentru o actualizare importantă în 2025. Deși zvonurile despre o posibilă retragere de pe piață au lu

Inna
Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere - Photo
Sociale
Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere

Săptămâna trecută, constructorii sud-coreeni au anunțat o rechemare masivă, care afectează peste 200.000 de vehicule electrice. Potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului

Inna
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului - Photo
Sociale
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului

Vânzările de mașini noi în Europa au înregistrat o creștere simbolică de doar 0.1% în octombrie, potrivit Asociației Constructorilor Europeni de Automobile. În total, au

Inna
LEGO aduce Formula 1 în seria Speed Champions: seturi de construcție pentru fiecare echipă - Photo
Life Style
LEGO aduce Formula 1 în seria Speed Champions: seturi de construcție pentru fiecare echipă

Fanii LEGO și pasionații de Formula 1 au motive de bucurie! Începând cu 1 martie 2025, LEGO va lansa o serie exclusivă de seturi de construcție, dedicate monoposturilor din Formula 1. Pent

Inna
Toyota Celica, aproape de o revenire istorică: ce știm până acum - Photo
Noutăți
Toyota Celica, aproape de o revenire istorică: ce știm până acum

Toyota Celica, legendarul coupe japonez de performanță, ar putea reveni pe piață în viitorul apropiat. Potrivit publicației japoneze Best Car, Hiroki Nakajima, director de tehnologie al Toyota,

Inna
Volkswagen renunță la garanția locurilor de muncă: decizii radicale pentru reducerea costurilor - Photo
Sociale
Volkswagen renunță la garanția locurilor de muncă: decizii radicale pentru reducerea costurilor

Volkswagen trece printr-o criză fără precedent de la scandalul Dieselgate, fiind nevoită să ia măsuri drastice pentru a-și reduce costurile operaționale. Thomas Schafer, directorul general al mărcii g

Inna