Vânzările premium: BMW triumfă din nou, cu peste 2.2 milioane de mașini vândute
De Inna | 13 Ianuarie, 2025
BMW și-a consolidat poziția de cea mai vândută marcă auto premium la nivel mondial în 2024. Constructorul bavarez a raportat vânzări de peste 2.2 milioane de unități, înregistrând o ușoară scădere de 2.3% față de 2023.
Pe al doilea loc s-a clasat Mercedes-Benz, care a comercializat 1.98 milioane de vehicule, marcând o scădere de 3% comparativ cu anul anterior. Audi, pe a treia poziție, a înregistrat 1.67 milioane de mașini vândute, dar a avut parte de cea mai mare scădere dintre cele trei mărci premium germane: 11.8% față de 2023.
Pe lângă performanțele generale, BMW a condus și în segmentul mașinilor electrice. În 2024, marca a vândut 368.523 de vehicule electrice, înregistrând o creștere de 11.6% față de anul precedent. Mercedes-Benz a livrat 185.100 de mașini electrice, o scădere semnificativă de 23%, iar Audi a comercializat 164.000 de unități, cu 8% mai puțin decât în 2023.