Viitoarea limuzină electrică BMW i7 a fost testată în condiții de căldură extremă și praf
De Pavel | 20 Decembrie, 2021
Nava amiral a gamei de electrice bavareze, BMW i7, va debuta în prima jumătate a anului 2022, odată cu noul Seria 7 G70/G71 care va oferi motoare cu ardere internă.
Prototipul viitorului i7 a fost deja testat în condiții de frig, în zona Cercului Polar, lângă orașul suedez Arjeplog, iar acum a mers să fie pus la încercare în condiții radical opuse, pe circuit și drumuri publice sub soarele arzător.
Bavarezii au testat modelul electric în condiții de temperaturi ridicate, praf și diferențe mari de înălțime. Căldura extremă a fost necesară pentru a verifica fiabilitatea bateriei de înaltă tensiune și a motoarelor electrice la sarcină maximă. O atenție deosebită a fost acordată funcționării sistemului climatizare și a sistemului de răcire a motoarelor. Consumul de energie în ciclul mixt WLTP s-a dovedit a fi de 19.5-22.5 kWh la 100 de kilometri parcurși.
Potrivit informațiilor disponibile, BMW i7 va fi disponibil în cel puțin două versiuni unde modificarea de top va implica trei motoare electrice, două motoare pe axa spate și unul în față, care în total ar fi capabile să dezvolte peste 650 de cai putere, în timp ce autonomia asigurată ar fi de circa 700 km. Versiunea de bază va avea doar două motoare electrice.
Se presupune că noul i7 și noua Seria 7 vor fi prezentate publicului în primăvara anului 2022, sau la începutul verii.