Viitorul mărcii Land Rover
De AutoExpert | 15 Aprilie, 2010
Viitorul mărcii Land Rover
Viitorul sună bine pentru marca de lux a lui Land Rover. Şi mai puţin bine pentru LR, ale căror planuri de viitor au fost momentan puse în stand-by, pentru că, cel mai important model, este momentan, dezvoltarea noului Range Rover, care va deveni cel mai luxos SUV de serie mare din lume. Mulţi sunt de acord cu faptul că LR vrea să facă din Range Rover, Bentley-ul SUV-urilor de pe planetă. Este posibil acest lucru?
Da. Lucrurile funcţionează în cadrul concernului Tata în felul următor: Jaguar şi Land Rover merg la Tata cu proiectele şi cer bani. Tata decide şi taie sau acceptă. La Jaguar, tehnica a funcţionat şi iată superbul XJ, cât de reuşit este. Acum, este momentul lui Range şi chiar dacă anul acesta nu vor mai fi noutăţi în grup, fiecare an, până la noul RR, va veni cu noutăţi.
2011 este anul pentru care Range Rover va primi noul motor diesel de top, urmaşul actualului TDV8 de 3.6 litri. Noul propulsor va avea 4.4 litri şi peste 300 CP. Zvonurile spun că LR a construit acest motor pentru a combate propulsoarele diesel V8 ale germanilor, şi dacă acest lucru este adevărat, aşteptaţi-vă la un cuplu de peste 800 Nm al noului TDV8. Tot pentru 2011, LR va lansa un program sport pentru Range Rover, cu spoilere şi praguri noi plus evacuări trapezoidale şi o grilă faţă sport, tip fagure.
Aceste mici modificări plus marea noutate - motorul TDV8 vor menţine interesul aprins pentru actualul Range până la sfârşitul anului când vom vedea noul model. Informaţii foarte exacte nu există momentan despre felul în care va arăta maşina, dar, este clar că vor fi păstrate elementele clasice ale mărcii şi ale modelului.
RR va avea în continuare un acoperiş care pluteşte deasupra maşinii - suprafaţa vitrată şi montanţii vor forma o unitate comună, datorită montanţilor negri, partea frontală va fi dominată de o grilă impozantă iar spatele va avea un design curat, la fel ca la modelul actual.
Ampatamentul va fi mărit pentru creşterea spaţiului interior, iar consolele faţă/spate vor fi scurtate. La interior, după cum am mai spus, se lucrează pentru a se realiza un habitaclu care să se bată de la egal cu un Bentley. Acest lucru este posibil, gândiţi-vă doar la cât de luxoase pot fi Jaguar-urile din ziua de astăzi.