Volkswagen Golf BlueMotion Concept

De AutoExpert   |  12 Septembrie, 2012

Distribuie :

Volkswagen Golf BlueMotion Concept

Volkswagen Golf a debutat la Paris şi în versiunea BlueMotion care pentru moment este doar un concept, dar modelul este aşteptat să debuteze şi în versiunea de serie în decursul anului viitor. Noul Golf BlueMotion are un motor TDI de 1.6 litri care îi asigură un consum mediu de 3.2 litri la sută şi emisii de CO2 de numai 85 de grame pe kilometru. Propulsorul dezvoltă 110 CP şi este capabil să-l accelereze pe Golf BlueMotion până la 202 km/h, suficient pentru un model concentrat pe un consum redus de carburant. Cuplul maxim este de 250 Nm, disponibil între 1.500 şi 2.750 rotaţii pe minut.

Comparativ cu precedentul Golf BlueMotion, noul model este cu 15% mai eficient. În 2007, când a debutat primul Golf BlueMotion, acesta avea un consum mediu de 4.5 litri la sută şi emisii de CO2 de 119 grame pe kilometru. A doua generaţie a lui Golf BlueMotion reuşea un consum mediu de 3.8 litri la sută. Rezervorul de 50 de litri al noului Golf BlueMotion oferă autonomie teoretică de 1.562 kilometri.

În raport cu un Golf standard, noul Golf BlueMotion are un şasiu cu 26 kilograme mai uşor, o superstructură cu 37 kilograme mai uşoară şi prezintă o serie de modificări la motor. Pneurile acestei versiuni au o presiune recomandată mai mare şi prezintă o rezistenţă la rulare mai scăzută faţă de cele care echipează un Golf 1.6 TDI standard. În plus, caroseria are o serie de modificări aerodinamice subtile, şasiul are o gardă la sol cu 15 milimetri mai mică şi podeaua este aproape plată. Toate acestea duc la un coeficient aerodinamic de 0.27, unul dintre cele mai bune din clasă.

Golf BlueMotion este disponibil atât în versiunea Trendline, cât şi în versiunea Comfortline. Până acum, Golf BlueMotion avea propria sa versiune de echipare. În standard, Golf BlueMotion Trendline are şapte airbag-uri, ESP, interfaţă multimedia cu ecran tactil de cinci inch, frână de parcare cu funcţie Auto Hold, diferenţial XDS controlat electronic, lumini de zi, aer condiţionat, sistemul multicollision brake – care previne accidentele la viteze reduse.

Recomandate:

Pentru o mită de 200 lei, a fost amendat cu 50.000 lei! Cazul unui șofer din nordul țării - Photo
Sociale
Pentru o mită de 200 lei, a fost amendat cu 50.000 lei! Cazul unui șofer din nordul țării

Un șofer din Florești a fost condamnat pentru corupție activă după ce a încercat să mituiască un echipaj de patrulare pentru a evita o sancțiune contravențională. Incidentul a avut loc în

Inna