World Car of the Year şi-a anunţat pretendenţii la premiul mare. Iată care sunt cei aleşi

De Redactor AE   |  13 Septembrie, 2017

Distribuie :

Chiar dacă Salonul Auto de la Frankfurt a lăsat în umbră multe noutăţi din lumea auto, totuşi nu putem să neglijăm unul dintre cele mai importante concursuri de pe planeta automobiliştilor, World Car of the Year.

Pentru ediţia din acest an WCOTY 2017 tocmai şi-a anunţat candidaţii eligibili pentru lupta dintre cei mai buni. Sunt peste 30 de automobile în prima rundă şi nici măcar nu sunt repartizate pe categorii:- Buick Regal/Opel Insignia,- Citroën C3 Aircross,- Dacia Duster,- Ford Fiesta,- Genesis G70,- Honda Accord,- Hyundai Kona,- Jeep Compass,- Land Rover Discovery,- Mazda CX-5,- Mitsubishi Eclipse Cross,- Peugeot 3008,- Range Rover Velar,- Renault Koléos,- Seat Ibiza,- Skoda Karoq,- SsangYong Rexton G4,- Subaru XV/Crosstrek,- Suzuki Swift,- Toyota Camry,- Alfa Romeo Giulia şi Alfa Romeo Stelvio,- BMW X2 şi X3,- Nissan Leaf şi Micra,- Volvo XC60 şi Volvo XC40,- Volkswagen Polo, T-Roc şi Arteon,- Kia Niro, Picanto, Stinger şi Stonic.

Cam mulţi nu? Stai că urmează şi greii industriei auto, Audi A8, BMW Seria 6 Gran Turismo, Lexus LS, Porsche Cayenne şi Porsche Panamera. Aceştia îşi vor încreţi fruntea în lupta pentru titlul de cel mai luxos automobil, World Luxury Car.

Locul de frunte printre cei mai prietenoşi cu mediul urmează îi va reveni unui singur automobil din cele cinci, BMW 530e iPerformance, Chevrolet Cruze Diesel, Chrysler Pacifica Hybrid, Hyundai FE şi Nissan LEAF.

Există şi categoria Urbană, unde Ford Fiesta, Hyundai Kona, Kia Picanto, Kia Stonic, Nissan Micra, Seat Ibiza, Suzuki Swift şi Volkswagen Polo îşi vor împărţi pumni în speranţa că vor ocupa primul loc.

Iar pentru cei cu sângele fierbinte, le revine categoria Performance, categorie împărţită aproape frăţeşte de Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Audi RS 3 Sedan, Audi RS 5 Coupé, noul BMW M5 F90, Ferrari Portofino, Honda Civic Type R, Hyundai i30N, Lexus LC 500, Renault Alpine A110 şi nu în ultimul rând Volkswagen Polo GTI.

Din cei menţionaţi mai sus, vor putea participa şi la premiul pentru Design, unde vor intra în luptă cu BMW i8 Roadster (încă neprezentat) şi Lamborghini Urus.

Drumul către locul întâi va fi pavat cu multe teste, aprecieri şi evaluări, după care, în fiecare categorie vor exista trei finalişti. Iată din aceşti trei va fi ales şi învingătorul, cel mai cel mai. Nouă nu ne rămâne decât să aşteptăm, până cei 80 de juraţi îşi vor face treaba iar finalistul va fi anunţat abia în primăvară, în cadrul Salonului Auto de la Geneva.