A fost publicat topul celor mai căutate branduri auto pe internet
De Pavel | 4 Februarie, 2021
Anul trecut, Toyota a devenit cea mai populară marcă de automobile din motoarele de căutare, câștigând supremația celor de la BMW. Acest lucru a fost raportat de către agenția britanică de analiză Compare the Market, care a analizat datele Google Trends cu privire la cele mai populare căutări din 158 de țări din întreaga lume.
Studiul a arătat că Toyota a înaintat în 2020, fiind lider pe motoarele de căutare în 55 de țări, depășind BMW-ul. Rezultatul obținut de niponi se explică prin extinderea gamei de modele Toyota, unde se regăsește vehiculuk electric C+pod, noul Yaris, Mirai și noua generație RAV4.
În același timp, popularitatea BMW-ului a înregistrat primele scăderi în 2019, când marca bavareză a fost lider în motoarele de căutare a 118 țări, iar în 2020 în doar 34. Cu toate acestea, BMW păstrează cea de-a doua poziție în rating, după trei ani de supremăție.
Locul trei este ocupat de Mercedes-Benz, care este cel mai adesea căutat în 15 țări, urmat de Kia, Ford, Volvo, Audi, Honda, Nissan, Renault, Hyundai și Peugeot.
Raportul arată de asemenea, în mod clar, interesul locuitorilor față de brandurile autohtone. Astfel, lista suedeză este condusă de Volvo, a americanilor de Ford, iar cea japoneză de Toyota. Germanii cel mai adesea caută pe google BMW-urile, iar francezii Peugeot-urile. În același timp, AvtoVAZ-ul rusesc a devenit cel mai popular brand în Ucraina.