Ai obosit de circulaţia rutieră haotică pe bd Ştefan cel Mare din capitală? Aflâ când va fi aplicat marcajul rutier şi de ce nu s-a făcut până acum!

De Redactor AE   |  8 Mai, 2017

Distribuie :

Este o întrebare care îi frământă probabil pe mai mulţi şoferi, motiv pentru care am decis să aflăm când vom avea marcajele rutiere şi de ce durează atât de mult.

Iar pentru acest lucru am apelat la domnul Dumitrel Mutu, manager proiect, din cadrul companiei Delta A.C.M. '93 S.R.L. Şi ca să trecem la subiectul care ne interesează cel mai mult, iată ce am aflat.

Pentru a putea fi aplicat marcajul rutier, este nevoie în primul rând de condiţii climaterice mai pozivite şi în special temperaturi ridicate şi nu pe timp de zi ci pe timp de noapte. Însă chiar dacă ne-am bucura de un soare fierbinte şi valori termice înalte, acest lucru tot nu ar putea fi realizat din motiv că, aplicarea marcajelor se face în ultimă etapă de proiect!

Întrebat de către AutoExpert dacă de ce nu s-a aplicat un marcaj temporar, domnul Mutu ne-a declarat că acest lucru implică alte "probleme" şi nu a fost prevăzut în proiectul iniţial.

Să zicem că avem răspunsul la întrebarea de ce, rămâne acum  să aflăm când minunea se va întâmpla şi ciruclaţia rutieră se va desfăşură în condiţii normale, iar fluxul de transport auto nu va mai arăta ca un banc de peşti dezordonat?

Ei bine, mai avem de aşteptat puţin. Spre sfârşitul lunii mai, început de lună iunie, vom vedea şi primile dungi de vopsea albă aplicate peste stratul de asfalt proaspăt! Asta desigur dacă, compania îşi va onora promisiunile. De altfel la întrebarea legată de riscul sporit de accidente rutiere, nu am primit decât un răspuns tacit, de confirmare.

Recomandate:

Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna