Apple le va plăti celor de la Kia 3.6 miliarde de dolari pentru asamblarea mașinii sale electrice

De Pavel   |  5 Februarie, 2021

Distribuie :

Publicația coreeană dongA.com cu referire la surse anonime, declară că în data de 17 februarie este planificată semnarea unui acord între Kia și Apple privind producția de vehicule electrice la comanda gigantului american. Dacă acest lucru se va întâmpla, Apple va investi 4 trilioane de woni, echivalentul a 3,58 miliarde de dolari, în uzina Kia din statul american Georgia.

Data semnării acordului se poate schimba puțin la insistența uneia dintre părți, însă detaliile au fost deja negociate, susține publicația. Acest lucru a fost făcut la o întâlnire secretă a directorilor companiilor din Singapore, care a avut loc luna trecută.

Se presupune că vehiculul electric marca Apple va debuta în 2024. Volumul inițial de producție va fi de 100 de mii de mașini pe an, cu posibilitatea de a crește până la 400 de mii de unități. 

Chiar dacă marca Kia este formal independentă, aceasta este deținută de Hyundai, care a confirmat anterior faptul de negociere cu Apple. Cu toate acestea, mai târziu, au existat informații neoficiale care spuneau că administtrația gigantului coreean este categoric împotriva producției contractuale de mașini pentru o altă marcă.

De fapt, tocmai din acest motiv a și apărut ideea ca de producția de vehicule electrice Apple să se ocupe cei de la Kia, lucru care nu ar trebui să afecteze negativ imaginea companiei Hyundai.

Potrivit zvonurilor, Apple vrea să dezvolte în mod independent EV-ul, să găsească furnizori de componente și să încredințeze celor de la Kia doar procesul de asamblare, după care produsul final va fi vândut de Apple de sine stătător. 

Se presupune că prototipul mașinii, cunoscut încă sub denumirea de iCar, ar putea fi prezentat deja în luna septembrie a acestui an.
 

Recomandate:

Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul - Photo
Noutăți
Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul

Constructorul italian de automobile a prezentat noua sa identitate de marcă. În acest context, viitoarele modele vor primi un logo revizuit. Logo-ul de fapt nu a fost revizuit substanți

Inna