Audi își actualizează logoul: design 2D și fără crom

De Inna   |  15 Noiembrie, 2022

Distribuie :

Constructorul din Ingolstadt își actualizează logoul, care devine pentru prima dată vizibil pe modelul Q8 e-tron. Noul logo are un design 2D și nu mai are nicio inserție de crom. 

Ideea de a opta pentru un logo 2D a venit celor de la Audi încă în anul 2016. Totuși, ideea a început să se apropie de realitate abia în 2020. Acum, la doi ani distanță, putem vedea logoul actualizat, care a și fost montat pe facelift-ul "vechiului" SUV electric Q8 e-tron.

Designerul Andre Georgi susține că noul logo este mult mai modern decât precedentul. În continuare regăsim cele patru inele, care apropo au fost introduse încă în 1932. Doar că, de această dată inelele sunt "montate" pe un fundal negru, în timp ce inelele sunt albe. Însă clienții pot opta și pentru o nuanță gri închis a inelelor, pe același fundal negru. Iar din motive de sustenabilitate, Audi a renunțat de la aplicarea cromului pe logo. 

De asemenea, constructorul german susține că noile modele mai mult nu vor fi inscripționate pe spate. De acum înainte, numele producătorului și al modelului vor fi gravate cu laser pe montantul B. Pentru asta, germanii utilizează un font special, denumit "Audi Type". 

Prin această ordine de idei, putem afirma că Audi adoptă o nouă identitate. Apropo, aceasta poate fi vizualizată deja pe noul Audi Q8 e-tron.