BMW a dezvăluit un nou serviciu de asistență pentru clienți
De Inna | 27 Septembrie, 2023
Constructorul bavarez de automobile a pregătit un nou serviciu de asistență pentru clienții săi, care este bazat pe inteligența artificială. Serviciul poartă numele Proactive Care și va putea identifica nevoile clientului pentru mașină și va putea oferi și soluții în acest sens.
Serviciul va putea identifica intervalele de service ale mașinii, inclusiv și problemele acesteia. Proactive Care poate să vadă presiunea în pneuri și chiar martorii de bord aprinși pentru diverse probleme. În această ordine de idei, serviciul îi va putea oferi șoferului o serie de soluții pe loc prin colectarea datelor mașinii și transmise cu ajutorul inteligenței artificiale.
Despre acest lucru, șoferul va fi notificat fie prin intermediul aplicației My BMW sau prin sistemul multimedia al mașinii. O altă modalitate de informare va fi prin adresa de e-mail, prin dealer-ul preferat. Serviciul nou este compatibil cu modelele BMW, care sunt dotate cu sistemul de operare BMW Operating System 7 sau o versiune mai nouă.
De remarcat că clienții acestor modele vor trebui să aibă un contract activ cu BMW ConnectedDrive și să înregistreze mașina în aplicația My BMW.