BMW începe producția șeptarului cu cele mai mari grile din istoria companiei, adică G11 LCI

De Redactor AE   |  12 Martie, 2019

Distribuie :

Prezentat în urmă cu ceva timp, BMW a dat startul producției noului Seria 7 Facelift, cunoscut mai mult ca LCI în rândul amatorilor mărcii. Cu ce l-au memorat restul lumii sunt însă grilele masive, oversized.

La fabrica din Dingolfing, Germania, a început asamblarea noului Seria 7, vârful de gamă al bavarezilor. Mașina a primit de curând o listă bună de modificări, atât estetice cât și de ordin tehnic, care au rolul de a o readuce în ochii clienților pentru a fi o opțiune vrednică de concurență. Iar aici, am mari dubii...

Cât de mult nu m-ar pasiona bavarezele, Seria 7 se poate lăuda doar cu tehnologii avansate și motoare cu cele mai multe turbosuflante, iar odată cu faceliftul, deja și cu cele mai disproporționate grile de motor.

Puțină istorie.Producția lui Seria 7 la Dingolfing a început în 1977, în cadrul uzinei fiind construite aproape 2 milioane de unități ale modelului german! Cea mai potentă variantă poartă numele de M760Li xDrive și este echipată cu un V12 de 6.6 litri cu 585 CP. Se pare că acesta va fi și ultimul șeptar cu motor în 12 cilindri.

[gallery link="file" size="large" ids="98234,98235,98236,98237,98238,98239,98240,98241,98242"]

Recomandate:

(FOTO) Lexus Sport Concept, prezentat la Monterey. Este preludiul viitorului supercar LFR - Photo
Noutăți
(FOTO) Lexus Sport Concept, prezentat la Monterey. Este preludiul viitorului supercar LFR

Lexus a atras toate privirile la Monterey Car Week odată cu prezentarea noului Sport Concept, un prototip care oferă primele indicii clare despre designul și tehnologia viitorului supercar al măr

Inna