BMW și-a schimbat logo-ul! Astfel bavarezii vor să atragă atenția clienților noi și publicul tânăr
De Pavel | 4 Martie, 2020
Compania BMW și-a actualizat logo-ul. Noua emblemă, care a debutat odată cu prezentarea lui Concept i4, a păstrat forma rotundă, dar se deosebește prin stilul grafic al literelor și lipsa culorii cercului exterior.
Logo-ul actual a fost adoptat în anul 1997 și, potrivit celor de la BMW, are un design deja învechit. Noua emblemă este concepută pentru a atrage tinerii care trăiesc în "lumea digitală". În același timp, fanii bavarezilor "vor putea să descopere din nou brandul".
Cum arată noul logo BMW pe viu am putut vedea recent, pe noul concept electric al nemților Concept i4. Partea exterioară a cercului, acum nu va fi vopsită în culoarea neagră, ci va repeta nuanța finisajului caroseriei. În plus, logo-ul arată vizual mai plat și ne amintește puțin de emblema prezentată în anul 1963.