Cel mai valoros brand auto din lume, în acest an, devine Toyota!
De Inna | 22 Noiembrie, 2023
Conform raportului Best Global Brands 2023 realizat de Interbrand, Toyota s-a clasat ca cel mai valoros brand auto la nivel global în acest an, marcând o evaluare de 64.5 miliarde de dolari, cu o creștere de 8% față de anul precedent. În mod remarcabil, Toyota ocupă al șaselea loc în topul general al celor mai valoroase branduri.
Primele cinci poziții în clasamentul general sunt ocupate, în ordine, de Apple, Microsoft, Amazon, Google și Samsung.
Pe locul al doilea în industria auto se află Mercedes-Benz, cu o evaluare de 61.4 miliarde de dolari și o creștere de 9%. BMW face o intrare notabilă în top 10, ocupând poziția a zecea cu o evaluare de 51.1 miliarde de dolari, înregistrând o creștere de 10%.
Cu o evaluare de 49.9 miliarde de dolari și o creștere de 9%, Tesla se menține pe locul 12. În același clasament global, Honda ocupă locul 27, evaluată la 24.4 miliarde de dolari, în timp ce Hyundai se plasează pe locul 32. Audi se clasează pe poziția 45, Porsche pe 47, Volkswagen pe 50, Ford pe 51, Nissan pe 63, Ferrari pe 70 și Kia pe 88.
Deși ocupă poziții diferite în clasament, Porsche, Hyundai și Ferrari se remarcă în topul celor mai mari creșteri din 2023, evidențiind succesul și aprecierea pe piață.