Cele mai inedite metode de a-ţi vinde produsele vin din RUSIA!

De Redactor AE   |  20 Ianuarie, 2016

Distribuie :

Ştiaţi care este cel mai utilizat produs pentru automobile în această perioadă rece a anului? Exact! Lichidul pentru spălat parbrizul! Deşi unii automobilişti preferă să apeleze la diferite mix-uri obţinute în condiţii casnice, cum ar fi vodka cu apă distilată, totuşi noi nu recomandăm acest lucru. 

Aţi observat probabil, că la diferite staţii petroliere din ţară, buteliile cu acest tip de lichid stau chiar afară, sub cerul liber. Astfel ţi se aminteşte că ai putea avea nevoie şi tu de o nouă rezervă, mai ales că drumurile din ţară, dar şi din oraş sunt puţin spus mizerabile. Nisipul amestecat cu sare şi noroi, este amestecul cel mai des întâlnit pe parbrizuri.

Lăsând la o parte calităţile speciale ale lichidului de spălat parbrizul, vă invităm să apreciaţi efortul unui proprietar de magazin de piese auto din Rusia, care a apelat la o metodă neobişnuită de a atrage atenţia asupra produselor scoase la vânzare. Acesta a luat un manechin pe care l-a îmbrăcat extrem de sexy şi provocator şi l-a urcat pe bancul de butelii!

Nu vă putem spune cu cât exact au crescut vânzările, însă cu siguranţă că mai mulţi şoferi au observat deficitul de lichid în vasul maşinii :D

rVoL18TRfkw

SqVGOqXq0rA

s6iDPVxjNt8