Chinezii atacă piața din Rusia cu un nou SUV de LUX GAC GS8

De Redactor AE   |  10 Decembrie, 2019

Distribuie :

GAC Motors, prescurtat de la Guangzhou Automobile Group, unul dintre cei mai mari producători auto din China și care are semnate parteneriate cu Honda, Toyota, FCA și Mitsubishi, tocmai a scos un nou model de SUV.

Pe piața internă, doar în 2019, GAC Motors a reușit să vândă mai mult de 345.000 de mașini noi și chiar dacă această cifră este în descreștere cu 28% față de anul trecut, totuși este o performanță de avut în vedere.

Luni, 9 decembrie, GAC Motors a prezentat oficial în Federația Rusă, noul lor model vârf de gamă, GS8, un SUV cu mari pretenții și care va concura cu modele din portofoliul japonezilor, cum ar fi Toyota Highlander. Prețurile încep de la 1.9 milioane de ruble echivalentul a 27.000 de euro și pot ajunge până la 35.400 de euro, dacă se optează pentru versiunea 4x4.

Prețul oarecum mare pentru un astfel de automobil, este argumentat de lista de opțiuni pe care o pune la dispoziție GAC GS8, printre care blocurile optice cu LED, sistem de climatizare cu trei zone, scaune frontale cu ventilare și încălzire, încălzire volan, cruise control, asistență la coborâre în pantă, frână de mână acționată electric, cameră video pentru mersul în marșarier și sensori de parcare față/spate, ecran tactil cu o diagonală de 10 inch pentru sistemul de infotainment, keylees go și buton start/stop pentru pornirea motorului! Deci au băgat ceva în el.

Nu uităm nici de siguranță. Mașina este echipată cu patru airbag-uri, două frontale și două laterale. Știu că nu sunt chiar șapte sau opt, dar totuși un minim necesar este asigurat.

GS8 este pus în mișcare de un motor de 2.0 litri volum, benzinar, turbo-aspirat și care potrivit ultimilor tendințe oferă circa 190 cai putere. Distribuția cailor putere revine cutiei automate cu șase trepte produsă de Aisin. Normele de ecologie în care se încadrează SUV-ul aparțin de clasa Euro 5.

Și în final dimensiunile. GAC GS8 măsoară 4.836 mm în lungime, 1.910 mm în lățime, 1.770 mm înălțime și are un ampatament de 2.800 de mm. Deși este un SUV, garda la sol nu este dintre cele mai înalte, doar 162 de mm.

Recomandate:

Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna