Classic, dar cu încărcare de la priză, acesta este noul Volkswagen e-Bulli

De Redactor AE   |  22 Martie, 2020

Distribuie :

Specialiștii de la eClassics au scos pe piață un nou model, botezat e-Bulli. Încă un automobil retro , convertit la motoare și energie electrică. Tuturor le era frică să nu dispară mașinile clasice, dar se pare că a apărut un nou cult de fapt.

Și ca să vedeți, conversia de la motoare cu ardere internă la cele electrice, alimentate de baterii, nu este chiar atât de complicată sau scumpă. Sunt și kituri speciale, le poți face de unul singur, piese de care vrei la alegere, motoare și baterii, doar să vrei să le faci.

Probabil astfel și se explică apariția mai multor ateliere care s-au orientat rapid spre noua piață și își prestează cu succes serviciile. Una dintre ele este și eClassics, o companie germană care cumpără mașini vechi, le recondiționează și le transformă în EV-uri.

e-Bulli este cel mai nou vehicul ”tratat” de ei, la baza căruia stă clasicul T1 Samba Bus produs în 1966. Acum mașina este echipată cu o baterie de 45 kWh și un motor capabil de 61 kW plus 212 Nm de cuplu motor. Pentru o comparație motorul original al acestui VW era capabil de numai 32kW și 102 Nm de cuplu motor.

Însă puterea nu este exprimată doar în cifre ci și felul în care aceste performanțe îți sunt oferite, iar după cum știți probabil, motoarele electrice îți livrează puterea aproape instant.

A crescut și viteza maximă a mașinii, nu foarte esențial și totuși, de la 105 km/h la 130 km/h. Ah, să nu uit, automomia maximă este de 200 km, iar reîncărcarea la priză de 50 kWh îți asigură 80% în 40 de minute.

Ar mai fi câte ceva de povestit despre interior, suspensie, sistem multimedia, tapițerie, etc, dar lăsăm mai bine pozele să vă vorbească.

Drivers also get a modern reimagining of the T1’s cluster with a two-digit display. A retro-inspired radio features DAB+, Bluetooth and USB connectivity.

The eClassic conversion begins at €64,900 (AU$120,370) for the T1. Volkswagen T2 and T3 can also be converted by eClassics.

Specialiștii de la eClassics au scos pe piață un nou model, botezat e-Bulli. Încă un automobil retro , convertit la motoare și energie electrică. Tuturor le era frică să nu dispară mașinile clasice, dar se pare că a apărut un nou cult de fapt.

Și ca să vedeți, conversia de la motoare cu ardere internă la cele electrice, alimentate de baterii, nu este chiar atât de complicată sau scumpă. Sunt și kituri speciale, le poți face de unul singur, piese de care vrei la alegere, motoare și baterii, doar să vrei să le faci.

Probabil astfel și se explică apariția mai multor ateliere care s-au orientat rapid spre noua piață și își prestează cu succes serviciile. Una dintre ele este și eClassics, o companie germană care cumpără mașini vechi, le recondiționează și le transformă în EV-uri.

e-Bulli este cel mai nou vehicul ”tratat” de ei, la baza căruia stă clasicul T1 Samba Bus produs în 1966. Acum mașina este echipată cu o baterie de 45 kWh și un motor capabil de 61 kW plus 212 Nm de cuplu motor. Pentru o comparație motorul original al acestui VW era capabil de numai 32kW și 102 Nm de cuplu motor.

Însă puterea nu este exprimată doar în cifre ci și felul în care aceste performanțe îți sunt oferite, iar după cum știți probabil, motoarele electrice îți livrează puterea aproape instant.

A crescut și viteza maximă a mașinii, nu foarte esențial și totuși, de la 105 km/h la 130 km/h. Ah, să nu uit, automomia maximă este de 200 km, iar reîncărcarea la priză de 50 kWh îți asigură 80% în 40 de minute.

Ar mai fi câte ceva de povestit despre interior, suspensie, sistem multimedia, tapițerie, etc, dar lăsăm mai bine pozele să vă vorbească. Și apropo, costă 65.000 de euro, tot ce s-a făcut în poze, trebuie doar să aduceți mașina.

Recomandate:

Mini aduce două concepte John Cooper Works la Salonul Auto de la Munchen, care va avea loc în acest an - Photo
Noutăți
Mini aduce două concepte John Cooper Works la Salonul Auto de la Munchen, care va avea loc în acest an

Mini se pregătește să capteze atenția publicului la Salonul Auto de la Munchen, unde va prezenta în premieră două concepte exclusiviste sub semnătura performantă John Cooper Works (JCW). Evenime

Inna
În Republica Moldova se vor instala 150 de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice până în 2030 - Photo
Noutăți
În Republica Moldova se vor instala 150 de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice până în 2030

Republica Moldova își intensifică tranziția către transportul ecologic, cu planuri ambițioase pentru următorii ani. Potrivit autorităților, vor fi instalate 150 de stații de încărcare rapi

Inna
Sfârșitul unei ere: Volkswagen Touareg iese din scenă în 2026, fără succesor - Photo
Noutăți
Sfârșitul unei ere: Volkswagen Touareg iese din scenă în 2026, fără succesor

Volkswagen va renunța definitiv la modelul Touareg în 2026, marcând sfârșitul unei cariere impresionante pentru primul SUV din istoria mărcii germane. Lansat în 2002, Touareg n

Inna
Volkswagen a ținut ascuns un coupe electric spectaculos: design uitat, readus la lumină după opt ani - Photo
Noutăți
Volkswagen a ținut ascuns un coupe electric spectaculos: design uitat, readus la lumină după opt ani

Un proiect inedit al Volkswagen, care ar fi trebuit să vadă lumina zilei în urmă cu aproape un deceniu, a fost dezvăluit recent printr-o schiță oficială. Este vorba despre un coupe sportiv cu pr

Inna
Volkswagen renunță la ID.5 în 2027. SUV-ul coupe electric dispare după doar 6 ani - Photo
Noutăți
Volkswagen renunță la ID.5 în 2027. SUV-ul coupe electric dispare după doar 6 ani

Volkswagen a confirmat că va opri producția modelului ID.5, SUV-ul coupe cu propulsie electrică, începând cu anul 2027. Decizia vine la doar șase ani de la lansarea oficială a modelului, s

Inna
Nissan pregătește concedieri în Europa. Se anunță restructurare masivă și închideri de fabrici până în 2028 - Photo
Noutăți
Nissan pregătește concedieri în Europa. Se anunță restructurare masivă și închideri de fabrici până în 2028

Nissan se află în plin proces de transformare strategică și a început oficial discuțiile cu sindicatul care reprezintă angajații din biroul său regional european, în contextul unor r

Inna