Clienții Volkswagen au rămas nemulțumiți de comenzile tactile, motiv pentru care nemții vor renunța la ele

De Inna   |  20 Iunie, 2023

Distribuie :

Șeful Volkswagen recunoaște că (,) comenzile tactile au fost o greșeală. Ba mai mult, de acest lucru au rămas nemulțumiți și clienții. 

Încă la finele anului 2019, odată cu lansarea generației actuale Golf, germanii au refuzat de la majoritatea butoanelor fizice, inclusiv și pentru cele mai importante funcții ale mașinii. Butoanele de pe volan, de exemplu, au fost înlocuite cu comenzi haptice, iar comenzile rotative pentru reglarea temperaturii în habitaclu au fost înlocuite de o suprafață tactilă prin glisarea degetului.

Aceleași schimbări sunt prezente și la Volkswagen ID.3, însă clienții au rămas profund nemulțumiți. Iar acum, Thomas Schäfer, CEO-ul mărcii de la Wolfsburg, recunoaște că această trecere de la butoane fizice la comenzi tactile pentru astfel de funcții a fost o greșeală. 

"Am avut clienți supărați care nu ar trebui să fie mâhniți. Așa că noi am petrecut mult timp acum, lucrând cu adevărat sistematic, să vedem care sunt funcțiile pe care le atinge de regulă un client când folosește un vehicul", a declarat CEO-ul Volkswagen. 

Prin urmare, constructorul german va renunța la comenzile haptice și la suprafața tactilă pentru reglarea volumului radio , dar și a temperaturii din habitaclu. 

Recomandate:

Nissan închide uzina comună cu Mercedes-Benz. Colaborarea dintre branduri se încheie - Photo
Noutăți
Nissan închide uzina comună cu Mercedes-Benz. Colaborarea dintre branduri se încheie

După mai puțin de un deceniu de la inaugurare, colaborarea dintre Nissan și Mercedes-Benz ajunge la final. Constructorul japonez a confirmat că uzina COMPAS din Mexic, creată în parteneriat cu p

Inna
Numărul mașinilor electrice și hibride, timp de un an, s-a dublat. Câte mașini „verzi” circulă în Moldova - Photo
Sociale
Numărul mașinilor electrice și hibride, timp de un an, s-a dublat. Câte mașini „verzi” circulă în Moldova

Numărul vehiculelor electrice și hibride înmatriculate în Republica Moldova a înregistrat o creștere resimțită în al treilea trimestru al acestui an, cu 190% mai mult

Inna
Un Renault a fost distrus, după ce a ars la ieșirea din Vatra. Cauzele incendiului nu se cunosc - Photo
Sociale
Un Renault a fost distrus, după ce a ars la ieșirea din Vatra. Cauzele incendiului nu se cunosc

Un Renault Megane a ars la ieșirea din localitatea Vatra. Incidentul s-a produs noaptea trecută. La fața locului au intervenit pompierii. În urma incendiului, mașina a fost totalmente d

Inna
Șeful Ford avertizează: „Producătorii chinezi pot băga în faliment întreaga industrie auto occidentală” - Photo
Noutăți
Șeful Ford avertizează: „Producătorii chinezi pot băga în faliment întreaga industrie auto occidentală”

Directorul executiv al Ford, Jim Farley, lansează un avertisment dur privind expansiunea accelerată a producătorilor auto din China. Potrivit acestuia, ascensiunea mărcilor chineze ar putea pune &icir

Inna
Record de viteză cu o Honda Civic. A fost „prinsă” cu 211 km/h - Photo
Sociale
Record de viteză cu o Honda Civic. A fost „prinsă” cu 211 km/h

Un bărbat a fost sancționat pentru depășirea limitei de viteză. Mai exact, acesta, fiind la volanul unei Honda, a mers cu 211 km/h pe traseul M2, direcția spre raionul Ialoveni. Șoferul Honda

Inna
Dacia vrea să concureze cu Skoda și va lansa un rival pentru Octavia - Photo
Noutăți
Dacia vrea să concureze cu Skoda și va lansa un rival pentru Octavia

Dacia lucrează la un nou model de clasă compactă, programat pentru lansare în 2026. Potrivit informațiilor publicate de revista britanică Autocar, viitorul model românesc va fi conceput pe

Inna
Mazda accelerează tranziția spre mașinile electrice. Niponii pregătesc propria platformă EV - Photo
Noutăți
Mazda accelerează tranziția spre mașinile electrice. Niponii pregătesc propria platformă EV

Mazda face un pas important spre viitorul mobilității electrice și a anunțat că se află în plin proces de dezvoltare a primei sale arhitecturi dedicate vehiculelor electrice. Constructorul japon

Inna