Creșteri în segmentul premium pentru Audi, BMW și Mercedes. Dar cine rămâne lider și anul acesta?
De Redactor AE | 11 Noiembrie, 2019
Lupta care nu se va încheia vreodată, continuă și în a doua jumătate a anului 2019, cu cifre în creștere și vânzări bune. Iată cum stau lucrurile în segmentul premium, dominat de Audi, BMW și Mercedes-Benz.
În luna octombrie, Audi s-a bucurat cel mai mult de atenția noilor clienți, înregistrând o creștere a vânzărilor cu aproape 27%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut 2018. În același timp, Mercedes-Benz și-a mărit livrările cu 4.9% iar BMW cu numai 3%.
Astfel, producătorul din Ingolstadt a comercializat 149.150 de unități la nivel global, dintre care 54.150 de mașini au fost vândute în Europa, ceea ce înseamnă o creștere cu 68.6%!
Cea mai importantă piață de desfacere din Europa a fost cea din Germania: 18.402 unități livrate, în creștere cu 101.1%. De asemenea, pe piețele mari din Spania și Italia au fost înregistrate creșteri de peste 80%.
Îmbunătățirea rezultatului din octombrie 2018 a fost posibil și datorită creșterii vânzărilor de pe piața din China. Conform oficialilor Audi, luna trecută au fost livrate 60.154 de mașini noi pe piața din China, în creștere cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
De la începutul anului și până la finalul lunii trecute, Audi a comercializat 1.506.250 de vehicule noi, în scădere cu 1.2%.
Mercedes-Benz
Producătorul de automobile din Stuttgart continuă parcursul bun înregistrat în 2019 și raportează o creștere cu 4.9% și pentru luna octombrie. Mercedes-Benz a livrat 199.293 de mașini noi la nivel global, 81.017 exemplare în Europa și 57.142 de unități în China.
În primele zece luni ale anului, Mercedes-Benz a comercializat 1.924.536 de mașini noi la nivel global, în creștere cu 1% față de același interval din 2018.
BMW
Și BMW a avut o lună bună și a încheiat cu o creștere de 3% (176.291 de mașini noi). Producătorul bavarez spune că modelele din gama X sunt cele care au înregistrat vânzări foarte bune și care au ajutat marca să îmbunătățească rezultatele din anul precedent.
De la începutul anului și până la finalul lunii octombrie, BMW a comercializat 1.777.691 de mașini noi, în creștere cu 2.3% raportat la aceeași perioadă a anului trecut.
Lider în segmentul premium rămâne Mercedes-Benz, urmat de BMW și apoi Audi. Până la finele anului au rămas mai puțin de două luni.