Dacia anunță un logo nou pentru modelele din gamă, începând cu acest an
De Inna | 31 Ianuarie, 2022
Odată cu prezentarea a noului Jogger, Dacia a anunțat și câteva dezvăluiri despre brand. Începând cu acest an, Dacia va comercializa noile automobile cu un alt logo!
Dacia se pregătește pentru un rebranding total, care se va reflecta nu doar în portofoliu ci și în showroom-uri sau în ceea ce privește brandul per total. Producătorul a confirmat, într-o conferință de presă, că logo-ul folosit inițial pe conceptul Bigster va ajunge în sfârșit și pe modelele românești.
Noul logo va putea fi văzut pe modelele românești deja până la finalului anului curent.
„De anul trecut, de la lansarea Duster facelift am anunțat și schimbarea identității de marcă. Aceasta este implementată în trei pași care implică modificarea culorii în verde-kaki și a logo-ului. Am început procesul de schimbare a imaginii din vara lui 2022 cu partea digitală și vizualuri. De la începutul acestui an trecem la a doua etapă, cea a înnoirii imaginii din concesiuni și showroom-uri, iar spre sfârșitul anului vom implementa noul logo și noua identitate de marcă pe întreaga gamă de mașini”, a explicat Andreea Guinea, Dacia Launch Operations Manager în cadrul grupului Renault.
Noile actualizări urmează a fi implementate, pentru început, în Franța. Primul showroom, deschis la noile standarde, va fi cel din Melun, al LS Group, undeva la 50 de kilometri de Paris. Ulterior, toate reprezentanțele Dacia vor aborda noua schema de culori și design, aceleași schimbări graduale fiind programate și pentru mașini.