De pe vremea când BMW Seria 7 era cu grila mică, dar avea altceva mult mai mare!

De Redactor AE   |  8 Februarie, 2019

Distribuie :

Avea o doză de bărbăție, avea farmec, avea statut și prezență, îți putea inspira frică și respect și o puteai recunoaște din mulțimea de mașini care le întâlneai în trafic. Astăzi risc să confund oricând un Seria 7 cu un Hyundai sau alt mijloc de transport...

Noul model de limuzină cu codul de caroserie G11/12 poate fi cel mai avansat și tehnologizat sedan de lux de la BMW și din lume, dar, tot nu mă convinge și nu mă cucerește. Oricât de mare nu ar fi grila, tot îi lipsește din caracterul care îl avea cândva BMW-ul.

Nu e de mirare astfel că acest Seria 7 în caroseria E38, produs de Alpina (produs, nu modificat, că așa e corect), se vinde în 2019 pentru o sumă deloc mică. Și nici nu îl pot numi exeagerat de scump, având în vedere că este totuși o limuzină legendară Alpina B12 6.0.

Produs la începutul anilor 2000, E38-ul a fost echipat cu un motor V12 de 6.0 litri volum, aspirat natural, care să livreze punții spate cei mai purificați 430 CP și 600 Nm de cuplu motor. De la zero la prima sută, Alpina B12 poate sprinta în 5.9 secunde, iar pe distanța de 1km timpul de accelerare era de 23.5 secunde, mai puțin decât un Ferrari F355!

Din ziua de când a ieșit pe porțile uzinei din Buchloe și până în prezent, mașina a parcurs 66.000 de kilometri. Urmează să fie scoasă la licitație unde compania speră să obțină între 25.000 și 35.000 euro pentru acest exemplar.

[gallery columns="4" link="file" size="medium" ids="97123,97124,97125,97126"]