Drag Racing care ar putea dura o veșnicie: Hindustan Ambassador versus Fiat 1100

De Pavel   |  18 Mai, 2021

Distribuie :

V-ați plictisit de numeroasele drag racing-uri cu modele de performanță care nu mai impresionează? Astăzi vă prezentăm poate cea mai lentă cursă de dragracing din lume, în care se luptă pentru câștig Hindustan Ambassador și principalul său rival Fiat 1100. Din start vă atenționăm că acest drag racing va dura ceva timp, să nu ne spuneți că v-am furat timp din viață!

Hindustan Ambassador este un taxi clasic folosit în toată India pentru a transporta pasagerii pe străzile aglomerate ale orașelor. Aceste mașini adesea se deplasează pe drumurile accidentate cu gropi de la marginile orașelor, ceea ce a impus faptul ca designul lor să fie destul de nepretențios iar caroseria extrem de rigidă. Modelul este popular printre șoferii de taxi care apreciază simplitatea și durabilitatea acestuia. Ambassador a fost produs în perioada anilor 1958 - 2014!

Exemplarul din imaginile video de mai jos, este echipat cu un benzinar în patru cilindri de 1.8 litri volum, care dezvoltă circa 60 CP. Resursele sunt gestionate de o cutie mecanică cu cinci trepte și transmise către puntea spate.

Pentru a organiza o cursă cinstită cu Hindustan Ambassador, producătorii canalului de Youtube, Autocar India, au aliniat la start un Fiat 1100 care se prezintă cu numeroase modificări, iar motorul folosește piese împrumutate de la bolizii de raliu a Grupului A. În Acest moment cu siguranță v-ați gândit că nu este o cursă cinstită, însă lucrurile revin la locul lor când aflăm că de fapt puterea Fiat-ului a crescut de la 30 la 50 CP, pentru a avea același număr de cai putere, ca și în cazul concurentului său.

 

Recomandate:

Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului - Photo
Sociale
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului

În 2025, statul a pus la dispoziția Administrației Naționale a Drumurilor (AND) un buget de aproximativ 2.7 miliarde de lei pentru lucrări de întreținere și reparație a drumurilor național

Inna
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin - Photo
Sociale
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin

Traficul rutier pe str. Nicolae Costin va fi parțial suspendat. Măsura va afecta circulația pe tronsonul cuprins între străzile Ion Pelivan și Liviu Deleanu, până pe 30 septembrie curent.

Inna
EES devine obligatoriu. Moldovenii și alți cetățeni non-UE vor fi fotografiați și li se vor lua amprente la granița cu România - Photo
Noutăți
EES devine obligatoriu. Moldovenii și alți cetățeni non-UE vor fi fotografiați și li se vor lua amprente la granița cu România

România va introduce EES (Entry/Exit System), începând cu 12 octombrie curent. Acesta este noul mecanism digital de verificare a persoanelor care trec frontiera externă a Spațiu

Inna
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac - Photo
Accidente
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac

Șoferul unui Honda jazz a derapat de pe traseu și apoi s-a izbit violent într-un copac. Accidentul a avut loc pe traseul Ungheni - Nisporeni, în dimineața zilei de 17 septembrie. 

Inna
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie - Photo
Noutăți
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie

Mitsubishi a dezvăluit primele informații și fotografii oficiale cu noua generație Eclipse Cross, un model care marchează o schimbare majoră în istoria mărcii. SUV-ul va fi disponibil exclu

Inna
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor - Photo
Noutăți
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor

Mercedes reintroduce butoanele fizice în modelele sale. Oficialii constructorului german au recunoscut că butoanele fizice sunt mai eficiente, decât comenzile tactile. În ul

Inna