DS intenționează să renunțe la folosirea display-urilor în viitoarele sale modele

De Pavel   |  1 Iulie, 2022

Distribuie :

Producătorul premium francez DS Automobiles, spune că nu își imaginează viitoarele modele cu display-uri uriașe din prezent. În modelele actuale de pe piață se obesrvă o tendință clară de a folosi cât mai multe ecrane cu diametru generos și combinarea instrumentarului digital cu sistemul multimedia.

Însă designerul-șef al DS, Thierry Metroz, spune că nu este de acord cu această tendință, în opinia sa interioarele dominate de ecrane sunt urâte, ba chiar cu un design prost gândit, astfel că DS va alege o altă cale.

Renunțarea la instrumentarul de bord clasic în favoarea unui singur afișaj mare contrazice filosofia DS, a menționat Metroz, într-un interviu acordat publicției Autocar. Cu toate acestea, scopul designerilor DS nu este doar de a reduce numărul și dimensiunea ecranelor la minim, ci de a scăpa definitiv de ele.

"Problema este că atunci când ecranul este oprit, acesta se transformă într-o suprafață dreptunghiulară neagră, cu o mulțime de amprente pe ea. Nu arată foarte sexy și nici tare luxos", a punctat Thierry.

Desigur, Metroz recunoaște importanța furnizării tuturor informațiilor necesare șoferului. DS caută o modalitate de a face acest lucru fără afișaje tradiționale: ”noua tehnologie ar trebui să fie mai puțin "intruzivă" și să provoace un sentiment de calm atunci când conduceți”.

Ce anume va folosi DS pentru a înlocui ecranul este încă neclar. Designerii altor mărci sunt de acord cu Metroz. De exemplu, potrivit lui Matthias Junghans de la BMW, moda lansată de Tesla va deveni un lucru din domeniul trecutului, iar alte tehnologii capabile să preia aceleași sarcini vor prelua locul afișajelor.

Ecranele tradiționale vor ajunge la dimensiuni modeste și vor apărea doar atunci când este necesar”, a conchis Junghans.

Recomandate:

Mercedes-AMG va lansa un motor V8 complet nou în 2027 - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG va lansa un motor V8 complet nou în 2027

Într-un moment în care multe voci anunțau apusul erei motoarelor V8, Mercedes-AMG răstoarnă așteptările. Michael Schiebe, CEO-ul diviziei de performanță a mărcii germane, a confirmat ofici

Inna
Un client din SUA a comandat un Bentley Bentayga personalizat în nuanța Roz Candy - Photo
Noutăți
Un client din SUA a comandat un Bentley Bentayga personalizat în nuanța Roz Candy

Bentley redefinește opulența auto cu o versiune spectaculoasă a SUV-ului Bentayga, personalizată integral de echipa Mulliner. Realizat la cererea unui client din Statele Unite, acest exemplar iese com

Inna
Nissan Qashqai primește o versiune hibridă avansată: e-Power de generație nouă debutează în Europa - Photo
Noutăți
Nissan Qashqai primește o versiune hibridă avansată: e-Power de generație nouă debutează în Europa

Nissan își continuă angajamentul față de electrificare prin introducerea unei versiuni îmbunătățite a sistemului său hibrid e-Power, care debutează oficial în Europa pe SUV-ul Qashqa

Inna
Mercedes-AMG admite că motorul de 2.0 litri electrificat nu a fost pe placul fanilor. Soluția? Revenirea legendarului V8 - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG admite că motorul de 2.0 litri electrificat nu a fost pe placul fanilor. Soluția? Revenirea legendarului V8

În pofida ambițiilor sale tehnologice, motorul electrificat de 2.0 litri de la Mercedes-AMG nu a fost bine primit de publicul său țintă. Oficialii companiei au confirmat, neoficial, că feed

Inna
(VIDEO) Xiaomi SU7 rescrie istoria pe Nurburgring: record uluitor și două ediții speciale exclusive - Photo
Noutăți
(VIDEO) Xiaomi SU7 rescrie istoria pe Nurburgring: record uluitor și două ediții speciale exclusive

Modelul electric Xiaomi SU7 continuă să atragă atenția în lumea performanței auto, după ce a înregistrat un timp excepțional pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife. Recent, prototi

Inna
Toyota pregătește un motor 2.0 turbo cu peste 600 CP: noua generație promite performanță și flexibilitate - Photo
Noutăți
Toyota pregătește un motor 2.0 turbo cu peste 600 CP: noua generație promite performanță și flexibilitate

Toyota continuă să investească în motorizările cu ardere internă și pregătește o nouă generație de propulsoare cu patru cilindri. Noile unități vor fi oferite în versiuni aspirate natural

Inna