DS își propune să devină rivalul Bentley și Rolls-Royce în următoarele două decenii
De Inna | 23 Ianuarie, 2025
În urmă cu 11 ani, DS a devenit marcă independentă, iar din 2021, aceasta face parte din grupul Stellantis, alături de alte 13 branduri auto. Deși cota de piață a mărcii a fost de doar 0.3% în regiunea UE-EFTA-UK în 2024, cu vânzări în scădere de 22.4% față de anul anterior (ajungând la 37.480 de unități), DS își fixează obiective ambițioase.
Thierry Metroz, șeful de design al mărcii, a dezvăluit într-un interviu recent că DS nu își propune să concureze prin volume mari, ci prin calitate și exclusivitate. Metroz afirmă că brandul vrea să evolueze de la statutul de marcă premium la cel de lux absolut, având ca țintă competitori de talia Bentley și Rolls-Royce, în următorii 10 - 20 de ani.
"Trebuie să ne concentrăm pe calitatea detaliilor", subliniază Metroz. Acesta adaugă că noul model DS No8 reflectă deja această direcție, inspirându-se din standardele Bentley în ceea ce privește materialele și designul interior.
"Interiorul DS No8 este foarte luxos. Nu urmează stilul mașinilor germane, ci se apropie mai mult de filozofia Bentley. Desigur, nu este Bentley, dar ne-am inspirat de la mărci ca Bentley și Rolls-Royce, nu de la Audi sau Volkswagen", explică șeful de design.
Cu ambiții mari și un accent pe rafinament, DS pare hotărât să redefinească identitatea sa și să își facă loc în clubul exclusivist al mărcilor de lux.