Şeful de design al companiei Volkswagen Group a spus că viitorul aparţine design-ului simplu şi pur
De AutoExpert | 12 Septembrie, 2012
Şeful de design al companiei Volkswagen Group a spus că viitorul aparţine design-ului simplu şi pur
Walter de Silva, şeful departamentului de design al concernului Volkswagen, consideră că stilul extravagant lansat de Chris Bangle nu mai este actual, iar noua tendinţă este simplitatea, viitoarele modele trebuie să aibă mai puţine linii şi mai puţine forme, totul pentru o siluetă mai ”curată”. Walter de Silva după ca a activat în calitate de designer al mărcii Audi, ultimii cinci ani supraveghează toate mărcile din concernul Volkswagen.
Walter mai spune că noua tendinţă este exemplificată de noua generaţie a lui Golf, aceste forme vor trece mai uşor peste testul timpului şi vor avea şansa să fie atrăgătoare şi peste mai mulţi ani. "Există o anumită securitate în design-ul nostru, o certitudine. Când ştii că îşi va păstra valoarea de revânzare, este important pentru tine şi familia ta. Asta este intenţia noastră", a completat Walter de Silva.
Designerul şef al Concernului Volkswagen consideră că a procedat corect prin păstrarea unui design mai sobru pentru modelele din gama constructorului din Wolfsburg.