(FOTO) Au fost lansate noile BMW X5 M Competition și X6 M Competition facelift!
De Inna | 22 Februarie, 2023
Constructorul bavarez de automobile a publicat primele informații despre versiunile facelift a SUV-urilor X5 M Competition și X6 M Competition. Din noutăți, cum era de așteptat, ecranul curbat și sistemul mild hybrird la 48V pentru motorul V8.
La scurt timp după prezentarea oficială a noilor X5 și X6 facelift, bavarezii ne fac cunoștință cu variantele îmbunătățite ale versiunilor de performanță X5 M Competition și X6 M Competition. Ambele modele vin cu partea frontală revizuită, mai exact faruri noi, LED cu funcție Matrix, mai înguste cu 35 de milimetri, grilă complet neagră și un difuzor de aer proeminent. De asemenea, au fost redesenate și stopurile. Tot pe exterior, clienții pot comanda opțional capacele oglinzilor și eleronul din fibră de carbon.
După cum am menționat și anterior, producătorul bavarez a introdus și ecranul curbat. Acesta integrează instrumentarul de bord cu ecran de 12.3 inch și display-ul central de 14.9 inch. Cu siguranță că nu lipsește și sistemul multimedia iDrive 8.
O altă noutate sunt ornamentele din lemn Fineline Black, cu efect de metal lucios, banda de lumină ambientală cu logo-ul M în grafica sa și padelele din carbon. În echiparea standard vor fi prezente scaunele M, tapițeria din piele Merino și sistemul audio Harman Kardon Surround. Opțional, vor fi disponibile trapa panoramică Sky Lounge, sistemul audio Bowers & Wilkins Diamond și un nou sistem Travel & Comfort.
În premieră, noile modele de performanță aduc un sistem mild hybrid la 48V. În continuare, automobilele păstrează propulsorul V8, twin-turbo, de 4.4 litri volum. Doar că, acesta va fi asistat de un motor electric, care oferă un surplus de 12 CP și 200 Nm. Motorul termic de asemenea a avut unele îmbunătățiri, însă capacitatea a rămas aceeași: 625 CP și 750 Nm. În acest context, repriza 0-100 km/h, este atinsă în 3.9 secunde.
Totodată, a fost îmbunătățit sistemul de tracțiune integrală M xDrive, care face echipă cu diferențialul M activ de pe puntea spate. Sistemele de asistență, au fost și ele revizuite. Spre exemplu, sistemul de avertizare la coliziune frontală recunoaște acum bicicliștii, pietonii și traficul din sens opus la virarea la stânga.