Hypercar-ul Rimac Nevera a devenit cea mai rapidă mașină electrică de serie din lume!

De Inna   |  15 Noiembrie, 2022

Distribuie :

Croații de la Rimac obțin o nouă performanță! Unul dintre hypercarurile Rimac a devenit cel mai rapid automobil electric de serie din lume! Modelul a atins o viteză maximă de 412 km/h.

Rimac Nevera a fost pilotat de către Miro Zrnčević, care este pilot de teste la marca croată. Recordul de viteză a fost stabilit pe circuitul din Papenburg, Germania. Menționăm că hypercarul este dotat cu un sistem de propulsie alcătuit din patru motoare electrice, care însumează 1.914 CP și 2.360 Nm. 

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Prin urmare, viteza de 100 km/h, hypercarul o atinge în doar 1.97 secunde, în timp ce pentru a dezvolta 0-300 km/h va fi nevoie de 9.3 secunde. Producția hypercarului Rimac Nevera este limitată la doar 150 de exemplare, iar prețul de bază pentru un exemplar constituie două milioane de euro. 

Recomandate:

Control comun la frontiera Sculeni. Republica Moldova și România simplifică trecerea graniței - Photo
Sociale
Control comun la frontiera Sculeni. Republica Moldova și România simplifică trecerea graniței

Un alt punct de trecere cu control comun vom avea la frontiera cu România. O decizie în acest sens a fost aprobată de Cabinetul de miniștri. Controlul comun va fi aplicat și la fr

Inna
Mazda pregătește o surpriză la Salonul de Mobilitate din Japonia: un concept cu patru uși și design de coupe - Photo
Noutăți
Mazda pregătește o surpriză la Salonul de Mobilitate din Japonia: un concept cu patru uși și design de coupe

Mazda a publicat prima imagine oficială a unui nou concept misterios, care va debuta în cadrul Salonului de Mobilitate din Japonia, la sfârșitul lunii octombrie. Constructorul nipon descri

Inna
General Motors a pierdut 1.6 miliarde de dolari, după ce a redus producția mașinilor electrice - Photo
Noutăți
General Motors a pierdut 1.6 miliarde de dolari, după ce a redus producția mașinilor electrice

General Motors se confruntă cu pierderi totale de aproximativ 1.6 miliarde de dolari, ca urmare a reducerii planurilor de producție pentru vehiculele electrice. Decizia reflectă schimbările recente di

Inna