Hyundai dezvăluie performanţele viitorului i30 N, hot-hatch-ul coreenilor care să lupte cu Golf-ul!

De Redactor AE | 15 Februarie, 2017
Primul produs al diviziei de performan N, al celor de la Hyundai, va fi cel mai nou model i30 N. Hatchback-ul a fost prezentat deja în câteva detalii, de unde aflăm că vor fi două versiuni de echipare şi respectiv două motorizări. Mai multe informaţii însă, în cele ce urmează.
Oficialii au publicat o serie de imagini spion și chiar un clip teaser, filmat pe circuitul de la Nurburgring, acolo unde se și testează mașina. Însă Hyundai a vrut să fie rezervat în ceea ce privește cifrele şi nu s-au grăbit să dezvăluie performanțele mașinii, chiar dacă au existat o mulțime de speculații.
Însă, după ce publicaţia australiană Motoring a descoperit un document apărut la prezentarea din Coreea de Sud, aflăm că noul Hyundai i30 N va avea un motor de 2.0 litri, turbo-aspirat, care să livreze între 250 şi 275 de cai putere, în versiunile Road şi Track respectiv. În dotarea standard, compacta va fi echipată cu transmisia manuală cu şase trepte însă opţional este oferită şi cutia automată cu dublu ambreiaj şi opt rapoarte.
Deasemenea i30 N va fi primul Hyundai care să adopte diferenţialul blocabil electronic, E-LSD, alături de o suspensie ceva mai fermă, însă ambele doar pe versiunea de 275 CP.
Indiferent de alegere, i30 N vine în standard cu o cutie manuală cu șase trepte. Opțional, clienții pot alege și o cutie automată cu dublu ambreiaj și opt rapoarte. Hot hatch-ul va introduce și primul diferențial electronic cu alunecare limitată din gama Hyundai, abreviat E-LSD. Acesta va fi completat și de o suspensie ceva mai fermă pe versiunea de 275 de cai. Vorbind despre suspensie, aflaţi că şoferul va putea seta modul de rulare care îi convine cel mai mult, printr-o simplă apăsare de buton.
La interior nu vor lipsi scaunele de tip scoică, volanul sport, preşuri personalizate, instrumentele de bord restilizate şi o mulţime de alte accesorii care să sublinieze apartenenţa la gama de performanţă N.