În ospeţie la Salonul Auto de la Paris 2012 au fost 1.2 milioane de vizitatori
De AutoExpert | 15 Octombrie, 2012
În ospeţie la Salonul Auto de la Paris 2012 au fost 1.2 milioane de vizitatori
Salonul Auto de la Paris şi-a închis porţile, după ce a fost gazda a zeci de premiere mondiale în perioada 27 septembrie - 14 octombrie (29 septembrie - 14 octombrie pentru publicul larg). Cel mai important salon auto european al finalului de an s-a bucurat din nou de o prezenţă impresionantă a publicului, reuşind să îşi păstreze titulatura de cel mai vizitat eveniment auto din lume.
Potrivit statisticilor primite astăzi din partea organizatorilor, ediţia de anul acesta a adus în halele salonului 1.231.416 vizitatori.
Aceştia au venit să ia contact cu aproape 100 de premiere mondiale, să viziteze sectoarele dedicate automobilelor ”verzi” sau să cunoască istoria publicităţii auto în hala dedicată expoziţiei ”Automobile and advertising”. Tot anul acesta s-a consemnat şi un interes crescut pentru vehiculele electrice, peste 8000 de teste cu astfel de maşini fiind consemnate în hala dedicată. Numărul s-a dublat anul acesta, comparativ cu cel înregistrat în 2010.
Ediţia 2012 s-a bucurat şi de o atenţie deosebită din partea presei. Un număr total de 12.000 de jurnalişti din 113 ţări au luat parte la eveniment. Printre ei ne-am aflat şi noi, AutoExpert, încercând să vă ţinem la curent cu toate premierele într-o secţiune dedicată PARIS 2012.
Potrivit statisticilor organizatorilor, site-ul salonului a adunat peste 8 milioane de vizitatori, în vreme ce televiziunile franceze au acordat peste 100 de ore desfăşurarării show-ului. De asemenea, Salonul de la Paris reuşeşte să adune şi 26.000 de fani pe reţeaua de socializare Facebook, depăşind astfel saloanele de la Frankfurt şi Geneva.
Următoarea ediţie a Salonului Auto de la Paris se va desfăşura peste doi ani, în 2014, în perioada 4-19 octombrie.