În primele 6 luni ale anului 2024, BMW este cea mai vândută marcă din segmentul premium
De Inna | 11 Iulie, 2024
BMW a devenit cea mai vândută marcă premium din lume, în prima jumătate a anului 2024. De la începutul anului și până la finalul lunii iunie, constructorul bavarez a vândut aproape 1.1 milioane de mașini la nivel global.
În perioada ianuarie - iunie curent, BMW a vândut exact 1.096.486 de mașini, înregistrând o creștere de 2.3% față de aceeași perioadă din 2023. Dintre aceste vânzări, aproape 180.000 au fost mașini electrice, reprezentând o creștere de 34% comparativ cu anul trecut.
Pe locul doi în clasamentul mărcilor premium se situează Mercedes-Benz, cu aproximativ 960.000 de mașini vândute la nivel mondial, înregistrând o scădere de 8%. Audi ocupă locul trei, cu 833.000 de mașini vândute, în scădere cu 8% față de aceeași perioadă din 2023.
Cele mai bine vândute modele BMW în prima jumătate a anului au fost Seria 3, X1, modelele M și Seria 7. Vânzările modelului de lux Seria 7 au crescut cu 22% în această perioadă.
Astfel, BMW își consolidează poziția de lider pe piața auto premium, continuând să atragă clienți cu o gamă variată de modele, inclusiv vehicule electrice.