Îşi alimentează BMW-ul cu ulei vegetal! Află cât economiseşte proprietarul maşinii la fiecare 10 litri!

De Redactor AE   |  18 Octombrie, 2016

Distribuie :

Vânzarea unui automobil în ziua de astăzi, când banii sunt singura problemă şi nu maşinile, începe să se transforme într-o adevărată artă. Iar pentru a fi siguri de reuşita lor, unii proprietari se întrec în originalitatea textului publicat în anunţuri. Iată un exemplu.

Maşina în cauză, un BMW E46 318d, echipat cu un propulsor în patru cilindri de 2.0 litri volum, nici nu şi-a imaginat vreodată că va ajunge în România să consume ulei vegetal. Deşi din punct de vedere tehnic, motorul poate funcţiona cu astfel de "combustibil", totuşi curajul unora mă depăşeşte.

În textul anunţului, proprietarul maşinii o descrie ca fiind bine întreţinută, păstrată şi eficientă, dacă o alimentezi cu ulei vegetal. Pentru a fi mai credibil omul a venit cu propriile calcule de consum şi chiar a reuşit să obţină o economie substanţială. Potrivit lui "Calculul este simplu : 10 litri motorina inseamna 52 lei ( 5,2 lei litrul - statiile OMW Bucuresti ) sau 10 litri ulei vegetal 35 lei ( 3,5 lei litrul - Kaufland ). La o alimentare de 10 litri, ne ramane in buzunar diferenta, adica 17 lei. Daca fumezi, tocmai ti-a ramas un pachet in plus + o cafea de la aparat. Nu-i fac reclama lui Kaufland, zilele trecute am alimentat de la Profi cu 3,3 litrul insemnand 19 lei economisiti la doar 10 litri alimentati. Fiecare Supermarket cu promotia lui."

Aceleaşi cifre, văzute prin prisma leului moldovenesc, arată cu totul invers. Aşa cum litrul de motorină costă 13.62 lei iar litrul de ulei rafinat costă în jur de 25 lei pentru Gurmand sau 29 lei pentru Floris. Economia despre care vorbeşte domnul are sens doar în România, iar acei 17 ron sunt echivalentul a aproximativ 82 de lei, aşa cum 1 ron = 4.8 mdl, potrivit curs.md.

Mai jos vedeţi poze confirmative dar şi textul original din anunţ. Mă îndoiesc că după asemenea dezvăluiri îi va mai cumpăra cineva maşina care pretinde că e atât de bine îngrijită.

108468138_1_1000x700_318-d-an-2002-merge-cu-ulei-vegetal-bucuresti_rev023 108468138_7_1000x700_318-d-an-2002-merge-cu-ulei-vegetal-_rev023 108468138_8_1000x700_318-d-an-2002-merge-cu-ulei-vegetal-_rev023

An 2002 in Carte cu motor diesel 1951 cmc. de 116 cai. Masina are ITP si RCA facute recent. Interior fr. curat fara rupturi si scaune jegoase. Capota este imbracata in folie carbon gri. Pielea ( nu vinilin ) de la schimbator noua si schimbator din lemn lacuit nou.Trimerele ( ornamentele) usilor si ale bordului au fost demontate, curatate ,, la piele" si revopsite. Fara datorii la Financiar. Nu da cu fum. Am schimbat fulie, role si curele. Sunt noi. Se vad pe masina. Supapa EGR a fost demontata, curatata si spalata in service specializat. Masina are xenoane fr. puternice. Nu are taxa platita ! Se vinde cu act de vanzare-cumparare ! In baza lui se elibereaza Certificatul Fiscal. Multi nu stiu ca E46 - 318 D, merge cu ulei alimentar vegetal. Calculul este simplu : 10 litri motorina inseamna 52 lei ( 5,2 lei litrul - statiile OMW Bucutesti ) sau 10 litri ulei vegetal 35 lei ( 3,5 lei litrul - Kaufland ). La o alimentare de 10 litri, ne ramane in buzunar diferenta, adica 17 lei. Daca fumezi, tocmai ti-a ramas un pachet in plus + o cafea de la aparat. Nu-i fac reclama lui Kaufland, zilele trecute am alimentat de la Profi cu 3,3 litrul insemnand 19 lei economisiti la doar 10 litri alimentati. Fiecare Supermarket cu promotia lui. De retinut : E 46 -318 D nu ,, stie" cerculete sau drifturi. Insa poti face ieftin naveta sau sa-ti plimbi linistit gagica prin oras. Nota : consum pe drum national cu localitati si extraurban mers legal intre 50 si 100 km/ h ,, cazanul " arde pana-n 6 litri Ulei de 3,5 litrul. In Bucuresti, mers numai oras cu trase libere si superaglomerate la ore de varf toaca maxim 9 litri x 3,5 lei litru. La urma urmelor, cat de ieftin vrei sa mergi ?

Recomandate:

Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna