Jaguar Land Rover recunoaște că pierde câte 100.000 de clienți pe an din cauza calității proaste a modelelor sale
De Pavel | 4 Martie, 2021
Concernul Jaguar Land Rover înregistrează pierderi semnificative. Mărcile care fac parte din grupul britanic cu fiecare an vând cu circa 100 de mii de vehicule mai puțin, din cauza calității slabe a modelelor asamblate. Acest lucru a fost declarat într-un interviu acordat publicației Automotive News, de către CEO-ul Jaguar Land Rover, Thierry Bollore.
Oficialul spune că, constructorul este conștient de problema existentă și lucrează la rezolvarea acesteia. "Frustrarea clienților noștri se manifestă în pierderi reale. Numărul de oportunități ratate este enorm! Dacă ar exista defecțiunile întâlnite frecvent, am fi putut vinde încă 100 de mii de mașini până la sfârșitul anului 2020 ", spune Bollore.
Cu toate acestea, situația se schimbă treptat spre bine. Astfel, la sfârșitul lunii februarie, Bollore, la o întâlnire cu investitorii Jaguar Land Rover, a declarat că pretențiile clienților cu privire la mașinile produse în 2021, sunt tot mai puține. Progresul la subiectul calitate a fost obținut prin îmbunătățirea eficienței tehnologice a procesului de asamblare, iar în viitor, producătorul auto va continua să lucreze pentru a reduce riscurile de defecțiuni.
Amintim că într-un rating pregătit recent de compania J.D. Power, modelele Jaguar și Land Rover au fost numite printre cele mai defectuase, în rând cu Alfa Romeo.