Kia a prezentat noul său logo! Constructorul vrea să înceapă o nouă eră și să devină un lider global

De Sergiu   |  6 Ianuarie, 2021

Distribuie :

Kia tocmai și-a prezentat noul logo și sloganul propriu al mărcii, simbolizând începutul unei noi ere pentru constructorul coreean, ce va fi încununată de o serie de EV-uri, planificate să iasă de sub tipar în următorii ani.

Se menționează că noua siglă se referă la ambițiile producătorului de a stabili o poziție de lider în segmentul  mobilității, revizuind astfel identitatea companiei. Aspectul siglei simbolizează angajamentul Kia de a aduce momente de inspirație și încredere, armonizându-se în același timp cu limbajul de design adoptat recent, dar și cel viitor.

Noul logo a fost dezvăluit cu stil în timpul unui eveniment transmis în direct din Incheon, Coreea de Sud, marcat de un spectacol pirotehnic spectaculos. În timpul prezentării, 303 pirodrone au lansat sute de artificii pentru a sărbători noua eră Kia, stabilind în același timp un nou record mondial Guinness pentru „Cele mai multe vehicule aeriene nepilotate (UAV) care lansează artificii simultan”.

Un alt punct focal al evenimentului l-a reprezentat și dezvăluirea noul slogan al mărcii: „Mișcarea care inspiră”, înlocuind vechiul său slogan „Puterea de a surprinde”. 

Mai multe detalii cu referire la strategia mărcii și viitoarea gamă de modele vor fi dezvăluite în cadrul unui eveniment online „New Kia Brand Showcase” care va fi transmis pe canalul YouTube Kia pe 14 ianuarie 2021. În cadrul acestuia, ar putea fi prezentat și un nou EV al mărcii, primul din noua familie de electromobile ce vor vedea lumina zilei în cadrul noii strategii a companiei ce prevede câte un model pur electric în fiecare an, până în 2027.

x
x
x
x

 

Recomandate:

Sfârșitul unei ere: Audi A8 se retrage în 2026, viitorul modelului de lux rămâne incert - Photo
Noutăți
Sfârșitul unei ere: Audi A8 se retrage în 2026, viitorul modelului de lux rămâne incert

Producția actualei generații Audi A8 se va opri la finalul anului 2026, marcând sfârșitul unui capitol important pentru sedanul emblematic al mărcii din Ingolstadt. Deocamdată, constructor

Inna
Moldova caută rute sigure pentru carburanți. ANRE analizează impactul sancțiunilor asupra pieței petroliere - Photo
Sociale
Moldova caută rute sigure pentru carburanți. ANRE analizează impactul sancțiunilor asupra pieței petroliere

Republica Moldova are nevoie de surse și rute alternative de aprovizionare cu produse petroliere, concluzionează Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică (ANRE) după o întrevede

Inna
Supercar de colecție Pagani Zonda Tricolore, confiscat la Milano. Doar trei exemplare există în lume - Photo
Noutăți
Supercar de colecție Pagani Zonda Tricolore, confiscat la Milano. Doar trei exemplare există în lume

Unul dintre cele mai rare și valoroase automobile din lume, Pagani Zonda Tricolore, a fost confiscat de carabinieri în Milano, în urma unei anchete privind o posibilă tranzacție ilegală. V

Inna
Mașini „uitate” la Aeroportul Chișinău. 4 vehicule cu numere ucrainene au acumulat datorii de aproape 400.000 lei fiecare - Photo
Sociale
Mașini „uitate” la Aeroportul Chișinău. 4 vehicule cu numere ucrainene au acumulat datorii de aproape 400.000 lei fiecare

Aproximativ una din cinci mașini parcate zilnic la Aeroportul Internațional Chișinău „Eugen Doga” (AIC) are numere de înmatriculare ucrainene, potrivit datelor furnizate de administr

Inna
Porsche spune adio erei termice. Macan cu motor clasic va dispărea în 2026 - Photo
Noutăți
Porsche spune adio erei termice. Macan cu motor clasic va dispărea în 2026

Porsche a anunțat oficial sfârșitul producției pentru actuala generație Macan cu motor termic, marcând o nouă etapă în procesul de electrificare al mărcii germane. Ultimul exemplar a

Inna
(FOTO) Toyota prezintă primul concept Century Coupe, care promite să concureze cu Rolls-Royce - Photo
Noutăți
(FOTO) Toyota prezintă primul concept Century Coupe, care promite să concureze cu Rolls-Royce

Toyota a prezentat oficial primul concept dezvoltat sub noul său brand de lux - Century, o divizie creată pentru a se poziționa deasupra tuturor mărcilor din portofoliul grupului japonez. Noul co

Inna