Kia pune în aplicare strategia ”Plan S”: 7 electromobile noi până în 2027! Primul model se va lansa în scurt timp

De Sergiu   |  15 Ianuarie, 2021

Distribuie :

După cum a menționat anterior, după prezentarea noului logo și slogan, Kia a vorbit despre strategia sa la nivel global. Constructorul își dedică astfel forțele pentru electrificarea, eliminarea treptată a motoarelor cu ardere internă, creșterea producției și creșterea ponderii vânzărilor SUV-urilor și crossover-urilor. 

Mai mult, compania și-a schimbat numele din Kia Motors Corporation în Kia Corporation. Corespunzător, mențiunea „Motors” a fost eliminată din nume.Aceasta prevede 7 modele electrice noi până în 2027. Primul dintre ele va fi un crossover cu autonomie programată la 500 de kilometri și încărcare rapidă în 20 de minute, lansarea căruia este practic iminentă. În continuare, ne așteaptă debuturi diverse:SUV-uri, MPV-uri, dar și electromobile de oraș, toate bazate pe platforma modulară E-GMP.

Constructorul dezvoltă, de asemenea, vehicule speciale pe o platformă flexibilă. Acestea vor avea caroserii modulare care pot fi adaptate pentru a îndeplini cerințele specifice ale clienților corporativi. Kia se așteaptă ca cererea de vehicule specializate să crească de cinci ori până în 2030 datorită serviciilor de livrare și carsharing.

Compania vrea să ajungă la o pondere de 6.6% din vânzările de mașini electrice la nivel mondial, până în 2025, având o țintă anuală de vânzări de 500.000 de mașini electrice în 2026.

În ceea ce privește noul logo Kia, acesta va fi prezentat în două culori - Midnight Black și Arctic White - deși culorile calde îl vor înconjura în materiale de publicitate și marketing. Primele modele care poartă noul logo sunt viitorul crossover electric, numit CV și următoarea generație al monovolumului Kia Carnival care urmează să sosească în al doilea trimestru al anului 2021.

Mișcarea fost întotdeauna în centrul ideologiei noastre de marcă, iar mișcarea oamenilor a fost întotdeauna în centrul afacerii noastre. Mișcarea ajută omenirea să progreseze, să se îmbunătățească și să se dezvolte. Acesta este motivul pentru care credem că mișcarea inspiră idei. " a declarat Artur Martins, vice-președintele pe marketing KIA.