Lexus domină segmentul premium din SUA. BMW şi Mercedes îi calcă pe urme

De Redactor AE   |  8 Septembrie, 2015

Distribuie :

Lexus se bucură de mici victorii înregistrate în rândul clienţilor săi de peste ocean. Astfel, pentru luna august a lui 2015, Lexus a reuşit să îşi depăşească rivalii Mercedes-Benz şi BMW, fiind cel mai bine vândut automobil premium de pe piaţa SUA.

Brandul premium al japonezilor de la Toyota, adică Lexus, a reuşit performanţa de a vinde 33.487 de maşini noi clienţilor americani, ceea ce ar însemna cu până la 2.1% mai multe automobile faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Mai mult de atât, se pare că niponii şi-au devansat şi rivalii germani. Cei din urmă au putut convinge doar 28.373 de clienţi în favoarea Merceds-Benz iar alţi 27.775 de proprietari au optat pentru un BMW.

La etapa actuală cel mai bine văzut model este crossoverul NX, pentru care au optat 4.448 de automobilişti. În tabăra germanilor însă, favoriţii rămân a fi noul C-Class dar şi Seria 3. Totuşi, pentru tot anul 2015, BMW rămâne să domine piaţa şi în 2015, cu 223.348 de modele vândute faţă de Lexus care are doar 222.151 de unităţi vândute, clasându-se astfel pe locul doi în top. Mercedes-Benz s-a poziţionat pe locul trei după ce a vândut 220.870 de maşini.

După cum puteţi vedea, Lexus luptă practic cot la cot cu germanii iar reţeta succesului, după cum a mărturisit analistul auto Kevin Tynan, este strategia japonezilor de a îmbunătăţi propriul produs, în loc să vâneze germanii şi tehnologiile acestora.