Mazda își dorește să devină o marcă premium! Despre asta a anunțat șeful diviziei britanice
De Inna | 1 Martie, 2022
Jeremy Thompson, șeful diviziei Mazda susține că marca japoneză își dorește să ajungă un producător auto din clasa premium și să concureze direct cu adversarii germani ca BMW, Audi și Mercedes-Benz. În acest scop, niponii vor rpregăti și modele corespunzătoare, care vor beneficia de accente luxoase.
Șeful diviziei britanice a venit cu o declarație neașteptată din partea publicului: „Aspirațiile noastre sunt acelea de a deveni o alternativă credibilă la mărcile premium tradiționale și asta înseamnă non-germane. Nu vrem să imităm luxul german, deoarece este foarte bine pus la punct de către actualii șefi”, a spus Jeremy Thompson.
În această ordine de idei, Mazda își propune să vină cu ceva nou în segmentul premium, în special pentru clienții care își doresc ceva neobișnuit în raport cu trio german. În prezent, singura alternativă pentru cele trei mărci, la nivel mondial, este Lexus, despre care Thompson a precizat că „reprezintă o treime din mărimea lui Mazda în termeni de vânzare”.
Reamintim că acum, Mazda se pregătește să lanseze noi modele, mai exact, SUV-uri, care să concureze cu mașinile germane din segmentul premium. Ele vor avea motoare hibride cu încărcare la priză, în 6 cilindri și cu propulsie pe spate. Primul astfel de model va fi CX-60, care va debuta în Europa pe 8 martie.